یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/22 10:58
شیوا بلوچی
کد خبر: 10512

شیوا بلوچی کشف حجاب کرد | عکس بی حجاب شیوا بلوچی منتشر شد

شیوا بلوچی، بازیگر جوان و جویای نامی است که تاکنون در فیلمهای سینمائی و مجموعه های تلویزیونی زیبا و جذابی جلوی دوربین قرار گرفت. او عکس بی حجاب خود را منتشر کرد.

شیوا بلوچی، بازیگر جوان و جویای نامی است که تاکنون در فیلمهای سینمائی و مجموعه های تلویزیونی زیبا و جذابی جلوی دوربین قرار گرفت. شیوا بلوچی متولد ۲۵ مرداد ماه سال ۱۳۶۸ در تهران می باشد. نام اصلیش شهره است که در میان بازیگران و دوستان و خانواده اش و در مدرسه و دانشگاه او را شیوا صدا میکنند و میتوان گفت شیوا نام هنری شیوا بلوچی  میباشد. شیوا بلوچی عکس بی حجاب خود را منتشر کرد. 

شیوا بلوچی

زندگی خانوادگی :

در مورد وضعیت تاهل و تجرد وی و همچنین تحصیلات او و شغل والدینش و اینکه چند خواهر و برادر دارد و آیا آنها هم مانند خواهرشان در فعالیتهای هنری مشغول به کارند هیچ اطلاعاتی وجود ندارد.

آغاز فعالیتهای بازیگری :

شیوا بلوچی با حضور در سریال سرزمین مادری که بعدها به سرزمین کهن تغییر نام یافت در قاب تلویزیون دیده شد و نیز این آغاز فعالیت بازیگری وی بود. او نقطه آغازین شروع فعالیت هنریش را با فیلم بسیار مهم و جنجال برانگیزی مانند سرزمین کهن شروع کرد که کمال تبریزی کارگردان مشهور و برجسته سینمای ایران آن را ساخته بود. در این سریال نامداران توانای عرصه بازیگری ایران نیز حضور داشتند و شیوا بلوچی در کنار افرادی همچون شهاب حسینی، هنگامه قاضیانی و هومن سیدی تجربه همکاری مشترک را یافت.

شیوا بلوچی

در این فیلم تحولات اجتماعی و سیاسی ایران از سال ۱۳۲۱ تا پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۱۳۵۷ به تصویر کشیده شد. قرار بود فصل های مختلفی از این سریال ساخته شده و با تمام شدن هر فصل، فصل جدیدی برای نمایش آماده شود که بنا به دلایلی ادامه ساخت دیگر فصلهای آن متوقف ماند. او همچنین علاوه بر این سریال، در مجموعه تلویزیونی دیگری به نام پرستاران نیز نقش آفرینی نمود.

سریال پرستاران را علیرضا افخمی نویسندگی و کارگردانی کرد و این فیلم در سال ۱۳۹۵ از شبکه یک سیما به نمایش درآمد. لیندا کیانی، فاطمه گودرزی و نیز الناز حبیبی در کنار سیاوش خیرابی و عاطفه رضوی از جمله بازیگران پرستاران هستند. موضوع سریال در مورد زندگی خانوادگی، عده ای از پرستاران یک بیمارستان است که در بخش اورژانس آن مشغول فعالیت هستند.  همچنین وی بار دیگر در یک سریال جذاب و هیجان انگیز تاریخی دیگر به اسم نفوذ به ایفای نقش پرداخت که اتفاقات تاریخی چند ماه مانده به پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن ماه را جلوی دوربین میبرد.

به دلیل حساسیت ویژه ای که در مورد ساخت این سریال مهم تاریخی وجود داشت، علی عسگری، رئیس وقت سازمان صدا و سیما خود در پشت صحنه این سریال حضور یافت. البته به دلیل مشکلات مالی و فنی، کمی در روند ساخت این مجموعه تلویزیونی وقفه ایجاد شد که همین باعث شد کمی دیرتر از موعد مقرر به روی آنتن تلویزیون برود. باز هم در این فیلم مانند سرزمین کهن از بازیگران پر تعدادی که بسیاری از آنها کارکشته و توانا بودند استفاده شد. حمید گودرزی و شهره لرستانی در کنار عده ای بازیگر خارجی از جمله بازیگران فیلم نفوذ بودند.

شیوا بلوچی

حضور در سینما :

در سینما او باز هم جلوی دوربین کمال تبریزی رفت و در فیلمی به نام ما همه باهم هستیم حضور یافت. این فیلم سینمائی که در ژانر طنز ساخته شده تعداد زیادی بازیگر را در خود جای داده که از جمله آنها میتوان به حمید گودرزی، هانیه توسلی و سارا بهرامی اشاره نمود. همچنین او در فیلم سینمائی دیگری به نام اسب سفید پادشاه نیز بازی کرده و با بازیگر برنده جایزه سیمرغ بلورین یعنی الناز شاکردوست همبازی بوده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2lmz73