دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/24 13:20
مهران رجبی
کد خبر: 10572

توهین عجیب مازیار فلاحی به تیم ملی و مهران رجبی | عکسی که تیم ملی و مهران رجبی را یکجا زیر سوال برد!

مازیار فلاح خواننده ایرانی با انتشار یک استوری تیم ملی ایران و مهران رجبی را سوژه کرد.

مهران رجبی در تاریخ خاص  1400/10/10 بدنیا آمده و در حال حاضر حدود 60 سال سن دارد . مهران رجبی اهل کرج است و یکی از محبوب ترین بازیگر های تلویزیون ایران است . مهران رجبی لیسانس خود را در رشته گرافیک گرفته است و در حال حاضر علاوه بر بازیگری به تدریس رشته گرافیک در آموزش و پرورش می پردازد . متاسفانه مهران رجبی همسر اول خود را طلاق  داده است و ازدواج مجدد کرد و مهریه همسر او فقط 14 سکه است .

 

مهران رجبی

 

ماجرای خواستگاری و ازدواج مهران رجبی:

من معلم بودم و در مدارس کرج تدریس می کردم و همسرم نیز در آموزش و پرورش کرج کارمند بودند. بنا به دلایل کاری رفت و آمد زیادی داشتم و در این رفت و آمدها احساس کردم این خانم می تواند همسر ایده آلی برای من باشد.

خواستگاری در خانه آقای رئیس رئیس آموزش و پرورش شهر کرج از دوستان نزدیکم بود و ارتباط خوبی با وی داشتم. موضوع را با او در میان گذاشتم و او نیز ضمن استقبال از این پیشنهاد قول داد تا مقدمات را فراهم کند. در این ملاقات به توافقات خوبی رسیدیم و متوجه شدم این خانم می تواند شریک زندگی ام باشد.

 

آرزوی مهران رجبی:

من همیشه آرزوی پرواز کردن داشتم، الان هم یک پاراگلایدر خریده ام و تحت آموزش هستم، امیدوارم به زودی بتوانم پرواز کنم و از این طریق به یکی از آرزوهای کودکی ام برسم.

قصد دارم خانه ای در یکی از روستاهای جاده چالوس شهرستان کرج بسازم و در اوقاتی که از کار فارغ می شوم از شلوغی های شهر فرار کنم و برای کسب آرامش به آنجا بروم. طبیعت را خیلی دوست دارم و دلم می خواهد از زیبایی های آن لذت ببرم. برای همین تصمیم به ساخت خانه در شمال گرفته ام.

مهران رجبی بازیگری را در سال 1376 با بازی در مجموعه تلویزیونی بچه های مدرسه همت آغاز کرد. بچه های مدرسهٔ همت نام یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی رضا میرکریمی است که در سال 1376-1375 تولید و از شبکه 2 سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش گردید. این مجموعه تلویزیونی درباره تعدادی دانش آموز است که در مدرسه راهنمایی همت به طور شبانه روزی تحصیل و زندگی می کنند هر بار با ماجرایی تازه روبرو می شوند.

در سال 1378 با بازی در فیلم سینمایی کودک و سرباز به کارگردانی رضا میرکریمی نخستین کار سینمایی را در کارنامه اش ثبت کرد. نقش ستوده شده او در کودک و سرباز کاندیدای جایزه جشنواره فجر هم گردید که برای بازیگری تازه کار افتخار است.

مهران رجبی در فیلم سینمایی اند خلاف نقش یک زن را ایفا میکند. داستان اند خلاف درباره پنج خلافکار است که باندی را تشکیل می دهند تا یک شجره نامه مومیایی را جعل کرده و به فروش برسانند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/45lox2