پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/24 16:52
مهراد جم
کد خبر: 10578

ببینید | ترانه خواندن مهراد جم برای پسرش | کولاک مهرداد جم برای پسرش تمامی ندارد

ویدئویی از پسر دنیا جهانبخت و مهراد جم منتشر شده است.در این ویدئو ترانه‌ای از مهراد جم که گفت همی شود برای پسرش خوانده بر روی تصویر قرار گرفته است.

مهراد جم خواننده ایرانی با انتشار یک عکس از پسرش در اینستاگرام تولد یک سالگی او را تبریک گفت.این خواننده همچنین در پاسخ به یکی از کاربران که نوشته بود «تا دیروز که بچت نبود» نوشت: میشه بگید کجا حرفی از من شنیدید که نبوده؟!کاربران در واکنش به این تبریک تولد اینستاگرامی نوشتند، مهراد جم هم پسرش را گردن گرفت اما سردار آزمون هنوز نمیخواد قبول کنه باید هزینه های بچه اش را بدهد.  مهراد جم متولد 14 مرداد 1376 است. مهراد جم متولد  آبادان است.مهراد جم خواننده است. مهراد جم از هنرمندان تازه ظهور کرده می باشد که از ترانه سرایی و آهنگسازی شروع کرد و حالا مهراد جم در قامت خواننده پاپ فعالیت می کند که مهراد جم مورد اسقبال زیادی قرار گرفته استمحسن سعیدی کیا از هنرمندان تازه ظهوری است که با ورود به عرصه موسیقی خود را نام هنری «مهراد جم» معرفی کرده است. مهراد جم یکی از خوانندگان پاپ کشور است که با آهنگ شمال به شهرت رسید.​

دنیا جهانبخت از کلاهبرداری مهراد جم گفت

البته این کلاه راه بیشتر مهراد جم بر سر خود دنیا جهانبخت گذاشته وگرنه شما که در لندن بهترین زندگی را داشتید و برایتان مردم مهم نبودند حالا که جدا شده اید ما را در غم خود شریک ندانید !

ظاهرا دنیا جهانبخت به این زودی ها نمی تواند مهراد جم را فراموش کند! او با انتشار این آهنگ نوشت که حال خوبی ندارد و فقط خودش می داند که چه در دلش می گذرد ! مهراد جم خواننده مشهور پاپ بعد از بازگشت به ایران فقط یک استوری در پل طبیعت منتشر کرد که ثابت کند ایران است و دیگر خبری از او نشده است.

دنیا می گوید که از مهراد خبری ندارد و خانواده او هم وی را بلاک کرده اند.

 

مهراد جم

نفرین های دنیا جهانبخت برای مهراد جم

کاربران به این اتفاقات برای دنیا جهانبخت واکنش نشان دادند. کاربران فضای مجازی در حرف هایی کنایه آمیز به او گفتند همانطور که درباره رمالی تبلیغ میکنی و آن را به مردم پیشنهاد می کنی برای باز شدن گره های زندگی خودت هم از آن ها استفاده کن!

مهراد جم در دوران بارداری دنیا جهانبخت او را ترک کرد و دنیا جهانبخت از این ماجرا در شوک عمیقی فرو رفته است. البته خیلی از افراد فکر می کنند که این ماجرا برای جذب فالوور است.

یکی دیگر از شایعات درباره دنیا جهانبخت این است که فرزندش مرده است اما اصل ماجرا از چه قرار است؟

چندی پیش دنیا جهانبخت یک لایو اینستاگرام گذاشته بود و در آن برخی از افراد از او پرسیده بودند که حتما بچه ات را نگه نمی داری! و او هم در پاسخ گفت: من یک مادر تنها هستم و با فرزندم زندگی خواهم کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4b8p84