چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/26 10:18
محسن چاوشی
کد خبر: 10643

محسن چاوشی جام جهانی را تحریم کرد | توییت تند محسن چاوشی

محسن چاوشی نسبت به اتفاقات و اعتراضات اخیر در کشور، در صفحه شخصی خود واکنش نشان داد.

محسن چاوشی حسینی متولد 8 مرداد 1358 خرمشهر است. چاووشی خواننده، آهنگساز، ترانه سرا و تنظیم کننده سبک پاپ و راک میباشد. محسن چاوشی داری قد ۱۸۵ سانتیمتر است. محسن چاوشی اصالتی کرد تبار دارد ولی بخاطر شغل پدرش که کارمند شرکت نفت خرمشهر بود به آنجا مهاجرت کردند و محسن در خرمشهر متولد شد. او فرزند پنجم خانواده است و سه برادر و دو خواهر دارد.محسن چاوشی، خواننده در توییتر نوشت: ترانه‌ی «خلیج‌فارس» قدیمی‌ست‌. اینجانب هیچ‌گونه همکاری‌ با کاروان فوتبال در جام‌جهانی قطر ندارم و تاکید می‌کنم که هیچ رسانه‌، ارگان، نهاد و... حق استفاده از آثارم را ندارد. فوتبال و ملحقاتش، تنها چیزی‌ست که این روزها ذره‌ای برایم اهمیت ندارد.

محسن چاوشی

 

غلامرضا عرب گفت: با هدف آزادی زندانیان از زندان شهرستان تربت جام که به دلیل جرایم مالی درزندان این شهرستان به سر می برند، روز‌ گذشته از سوی  محسن چاوشی  خواننده پاپ کشور مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به حساب انجمن حمایت از زندانیان شهرستان تربت جام برای آزادی پنج زندانی واریز شد.

وی افزود: همچنین در مراسم گلریزان که با مشارکت انجمن حمایت اززندانیان تربت جام واداره زندان این شهرستان برگزار شد، پنج نفر اززندانیان که به علت جرایم مالی درزندان این شهرستان به سر می بردند، آزاد شدند.​

 
 
 
 

محسن چاوشی

 
 
محسن چاوشی 10 زندانی را آزاد کرد

عرب خاطرنشان کرد: در مجموع مقدمات آزادی ۱۰ نفر از زندانیانی که به جرم ۲۰۰ میلیون تومان بدهی در زندان این شهرستان هستند، با مشارکت محسن چاوشی خواننده پاپ کشور و انجمن حمایت اززندانیان تربت جام واداره زندان این شهرستان در حال انجام است.
مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان برای آزادی ۱۰ زندانی اهل تربت جام ظرف حدود یک ساعت توسط  محسن چاوشی  و با یاری هواداران این خواننده جمع‌آوری شد. 

اسپاکو یوسفی همسر محسن چاوشی نوشت:

براى تمامى قومهاى ایرانى احترام بسیار قائل هستم ، ولى محض اطلاع من ایرانى و از قوم با اصالت بختیارى و اریایى هستم.و به جرأت میگم که یکى از افتخاراتم هست درود بر تمامى قومهاى خوب و فهیم وطنم قوم هایى که شعور احترام گذاشتن به دیگر اقوام را داشته باشند براى کسانى که بارها پرسیده بودن من کجایى هستم.

 

محسن چاوشی حسینی متولد ۸ مرداد ۱۳۵۸ در خرمشهر خواننده، آهنگساز، ترانه سرا و تنظیم‌کننده کردتبار سبک پاپ و راک اهل ایران است. به گزارش سماتک محسن چاوشی زادهٔ خرمشهر است و اصالتی کردتبار دارد. که با توجه به شرایط کاری پدرش که کارمند شرکت نفت بود به خرمشهر مهاجرت کردند و محسن در خرمشهر متولد شد. وی فرزند پنجم خانواده و دارای دو خواهر و سه برادر است. بعد از اشغال خرمشهر در زمان جنگ، خانواده او به شهرهای کرمانشاه، مشهد و نهایتاً تهران مهاجرت کردند.

محسن چاوشی پس از دریافت دیپلم حسابداری و اتمام دوره سربازی، فعالیت حرفه‌ای خود را درزمینهٔ موسیقی در سال ۱۳۸۲ با آلبوم نفرین آغاز کرد و پس از اخذ مجوز در سال ۱۳۸۷ آلبوم یه شاخه نیلوفر را منتشر کرد. از وی تا کنون بیش از ۱۵۰ قطعه موسیقی شنیده شده‌است، که شامل ۱۱ آلبوم و نیز چندین تک آهنگ است.

محسن چاوشی یکی از بهترین خواننده های ایرانی می باشد او در فیلم سینمای سنتوری آهنگ های بسیاری زیادی خواند که از مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفت فیلم سینمای سنتوری با بازیگری گلشیفته و بهرام رادان اکران شد 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4vynn4