چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/26 16:36
کد خبر: 10659

قاتل فراری را شناسایی کنید

رئیس پلیس آگاهی پایتخت، از انتشار عکس مرد جوانی که یک زن سالخورده را به قتل رسانده و متواری شده است، خبر داد.

 سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی اظهار کرد: بهمن ماه سال ۱۴۰۰، رسیدگی به پرونده قتل یک زن سالخورده در خانه خود واقع در ولنجک توسط تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی آغاز شد.

وی افزود: در تحقیقات میدانی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مشخص شد، زن سالخورده که آثار کبودی روی گردنش مشهود بود توسط فردی ناشناس در اثر خفگی به قتل رسیده و طلاهایش به سرقت رفته است.

رئیس پلیس آگاهی تهران ادامه داد: کارآگاهان که در جریان تحقیقات متوجه شدند پرستار مقتول مردی جوان بوده و از زمان وقوع جنایت توسط خانواده‌اش مشاهده نشده است، به این موضوع مشکوک شدند و بررسی‌های کارآگاهی را کلید زدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در گام نخست با بهره‌گیری از اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند قاتل زن سالخورده پرستار وی بوده که پس از ارتکاب این جنایت به مکانی نامعلوم متواری شده است.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی ادامه داد: با توجه به اینکه تحقیقات همچنان از سوی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ادامه دارد همچنین دستور بدون پوشش عکس متهم از سوی بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران جهت شناسایی از سوی شهروندان صادر شده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: چنانچه شهروندان متهم فراری مذکور را شناسایی کردند موضوع را به اداره دهم پلیس آگاهی با شماره تماس ۵۱۰۵۵۵۱۰ اطلاع دهند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3kl5q4