سه‌شنبه 07 فروردین 1403 - 26 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/28 08:13
فروش فوری ایران خودرو | ثبت نام ایران خودرو | قرعه کشی ایران خودرو
کد خبر: 10698

دور جدید فروش فوری ایران خودرو | از ثبت نام فروش فوری ایران خودرو جانمانید

مدیر نظارت بر بازارهای بورس گفت: بعد از پذیرش خودروی ۲۰۷ در بورس کالا، به سمت پذیرش خودروهای پرتیراژ مثل ۲۰۶ و پارس حرکت خواهیم کرد.

طرح فروش فوری ایران خودرو  با توجه به قانون ابلاغی از وزارت صمت هر چند وقت یکبار اجرایی می شود. طرح فروش فوری ایران خودرو، فرصت خوبی برای خرید با قیمت ارزانتر در بازار خودرو برای افراد است. فروش فوری ایران خودرو هر چند وقت یک بار تمدید شده و برای اطلاع رسانی به افراد اعلام می گردد. در طرح فروش فوری ایران خودرو، اتوموبیل های تولید ملی و ساخت خود کشور به فروش می رسند.  فروش فوری ایران خودرو  باعث معرفی خودرو های ملی نیز می شود.

امیر صبایی با اشاره به ابهامات مربوط به سیگنال فروشی در بورس گفت: اداره ای ذیل سازمان بورس از سال 84 ایجاد شده و چهار حوزه ناشران، نهادهای مالی، بازار و فضای مجازی رصد شده و گزارش‌های دریافتی بررسی می‌شود. اخیرا یک سامانه ای نیز برای رصد خودکار فضای مجازی ایجاد شده و بستگی به شدت تخلف برخورد قانونی از تذکر شفاهی تا سطوح بالاتر انجام می‌شود.

مدیر نظارت بر بازارها درباره محدودیت بر بازارگردانها گفت: طبق دستور العمل فعالیت بازار گردان چهارچوب و خط مشخصی برای بازارگردانها لحاظ شده است. در روزهای خاص این عملکرد در سمت فروش رصد می‌شود این بدان معنا نیست که بازارگردانها ممنوع الفروش باشند. هرچند اخیرا یک بخشنامه ای در حوزه محدودیت فروش ابلاغ شد. بر این اساس بعد از ابلاغ بسته 10 بندی سازمان بورس شاهد رشد قابل توجه شاخص کل بودیم.

صبایی با اشاره به اینکه بعد از پذیرش خودروی 207 در بورس کالا، به سمت پذیرش خودروهای پرتیراژ مثل 206 و پارس حرکت خواهیم کرد، گفت: این موضوع در گرو تصمیم ناشران است، براین اساس دو خودرو ساز بزرگ کشور باید در این حوزه تصمیم بگیرند.

در این نشست، پیمان حدادی رییس صندوق تثبیت بازار گفت: صندوق تثبیت بازار هم اکنون در بیش از 500 نماد سهم خریداری کرده است.

وی افزود، صندوق توسعه ملی نیز به صورت غیر مستقیم و از طریق سپرده گذاری در صندوق تثبیت مشابه اتفاقی که در آبان ماه افتاده اقدام به خرید سهم می‌کند. بر این اساس این صندوق مستقیم آق ام به خرید سهم‌نمی‌کند.

حدادی گفت: هدف صندوق تثبیت مثبت شدن بازار نیست و خرید و انتخاب سهم با توجه به مصوبات هیئت مدیره صندوق انجام می‌شود. نظارت بر این معاملات از طریق حسابرسی سازمان حسابرسی در کنار سازمان بازرسی و دیوان محاسبات صورت می‌گیرد. صندوق مکلف به انتشار گزارش نیست اما در دوره قبل صورتهای مالی منتشر شد.

حدادی ادامه گفت: در ماه‌های آتی گزارش‌هایی منتشر می‌شود که فعالان بازار با جزییات عملکرد این صندوق بیشتر آشنا شوند. لازم به ذکر است دارایی صندوق تثبیت از 6 همت به 12 همت افزایش یافته و خالص خرید صندوق تثبیت افزایش قابل توجهی یافته است.

حدادی گفت: 220 هزار نفر نماد سهام یار را خریداری کرده اند و برای این سهامداران اصل پول و 20 درصد سود در یک سال بعد تضمین شده است.

پس از گذشت دو هفته از اجرای طرح فروش محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو که دومین‌ دوره عرضه توسط خود ایران‌خودرو پس از اتمام عمر سامانه تخصیص یکپارچه خودروها بود، حال این گروه خودروسازی چهلمین طرح فروش فوق‌العاده عادی و سی‌ویکمین طرح پیش‌فروش یکساله محصولات خود را با قرعه‌کشی از امروز (پنجشنبه) به مدت چهار روز به مرحله اجرا در آورده است.

این در حالیست که ایران‌خودرو، همزمان با این طرح (فروش عادی)، هشتمین مرحله از فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یکساله محصولات ایران‌خودرو ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (ویژه مادران) و چهارمین فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یکساله محصولات در قالب طرح جایگزینی خودروهای فرسوده را اجرایی می‌کند.  

در این مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو، در هر سه قالب (عادی، جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده) دو محصول سورن‌پلاس و پژو پارس سفارشی ELX با موتور XU۷p را عرضه کرده است.

همچنین در این مرحله از پیش‌فروش یکساله محصولات خود، پنج محصول شامل تارا در دو مدل دستی و اتوماتیک، دناپلاس توربوشارژ دستی شش سرعته با فرمان برقی، دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک و راناپلاس را عرضه کرده است.

متقاضیان از امروز (پنجشنبه ۱۹ آبان ماه) به مدت چهار روز فرصت خواهند داشت با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌نام اولیه اقدام کنند.

بخشنامه‌های فروش این دوره از محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو به تفکیک طرح عادی، جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده از این لینک، قابل مشاهده است.

مراسم قرعه‌کشی پس از پایان مهلت ثبت‌نام، در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار خواهد شد و مراسم از طریق سایت ایران‌خودرو به نشانی ikco.ir و همچنین صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش می‌شود.  

فهرست منتخبین قرعه‌کشی، حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت‌نام از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام خواهد شد و منتخبان ظرف مدت سه روز، فرصت خواهند داشت، وجه تمام خودرو در طرح‌ فروش فوق‌العاده و مبلغ علی‌الحساب در طرح پیش‌فروش یکساله را از طریق همان سایت فروش اینترنتی محصولات واریز کنند؛ در صورت عدم واریز مبالغ، ثبت‌نام متقاضی کان‌لم‌یکن تلقی می‌شود.

گفتنی است که طبق قانون مصوب، ۵۰ درصد ظرفیت تولید به طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ۱۰ درصد ظرفیت به طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اختصاص پیدا می‌کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/27npn3