جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/30 08:11
سردار آزمون | سردار آزمون و نامزدش
کد خبر: 10770

خالکوبی عاشقانه سردار آزمون | راز سردار آزمون با دختر روسی فاش شد

سردار آزمون فوتبالیست پر حاشیه ایرانی می باشد. سردار آزمون به تازگی ازدواج کرده است و همسر او آناهیتا کریمی می باشد.

 سردار آزمون فوتبالیست پر حاشیه ایرانی می باشد. سردار آزمون به تازگی ازدواج کرده است و همسر او آناهیتا کریمی می باشد. همسر سردار آزمون ۲ سال از او بزرگتر است. به تازگی تصاویری از یک مهمانی اروپایی لو رفته که همسر سردار آزمون با لباسی منشوری در آن حضور داشته است. استایل لاکچری سردار آزمون و نامزدش در آلمان در روز عقدشان کولاک کرد. در اینستاگرام سردار آزمون با دختری که دوستش داشت عکس هایی منتشر کرد سردار آزمون در مورد جواب رد خانواده دختر ایرانی نیز چندین بار اعتراضی به طنز داشت . سردار آزمون در تیم های روسی فوتبال بازی کرده است . سردار آزمون در بایرن لورکوزن حضور دارد . در ادامه عکس دیده نشده از مراسم عقد سردار آزمون را مشاهده می کنید. 

سردار آزمون

بارداری دختر روس از سردار آزمون

دختر روسی بنام آندری دمیتریف مدعی اسـت کـه از سردار آزمون باردار اسـت هر چند کـه تمایل ندارد کار بـه دادگاه بکشد اما وکیل خانوادگی آنها در حال پیگیری شکایت اسـت. سردار آزمون تاکنون بـه این شایعه واکنشی نشان نداده اسـت و بنظر می‌رسد کـه این خبر صرفا برای خدشه دار کردن محبوبیت این بازیکن می باشد. بـه هرحال مـا در ادامه تمام اخبار منتشر شده رابه اشتراک می‌گذاریم.

بـه گفته اسپورت اکسپرس روسیه یکی از دلایل اصلی کـه سردار آزمون میـــخواهد از روسیه برود، دور شدن از ماجرای رسوایی مربوط بـه حضانت فرزند اسـت. طبق گزارش این سایت روسی، دختری بنام آلیا در شهر کازان در ماه می «اردیبهشت» دختری بدنیا آورد کـه مدعی اسـت پدر این بچه سردار آزمون اسـت اما مهاجم تیم ملی ایران چنین چیزی را نمی پذیرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4yyry4