پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/01 08:07
مرجانه گلچین
کد خبر: 10794

مرجانه گلچین عزادار شد | مرجانه گلچین: جای اشک خون گریه می کنم

مرجانه گلچین متولد ماه اسفند است و در حال حاضر 53 سال سن دارد. مرجان گاچین به تازگی عکسی درد ناک در صفحه خودش منتشر کرده است.

مرجانه گلچین متولد ماه اسفند است و در حال حاضر 53 سال سن دارد . مرجانه گلچین همسر کارگردان معروف کریم آتشی است. مرجانه گلچین اصالت آذری دارد و مادرش هم اهل شمال کشور است . متاسفانه مرجانه گلچین در سن خیلی کم پدرش را از دست داده است. منیژه گلچین خواهر مرجانه گلچین است و دختر عموی مرحومه نادیا دلدار گلچین است. او در یک خانواده هنرمند بدنیا آمده است.

مرجانه گلچین

بیوگرافی مرجانه گلچین

پدرش افسر نظامی ارتش و مادرش خانه‌دار بود ولی پدرش را در کودکی از دست داد. خواهرش منیژه نام دارد که در زمینه موسیقی با هم همکاری می‌کنند. گلچین در نوجوانی به هنرستان موسیقی رفت و در رشته تخصصی نوازندگی تار فارغ‌التحصیل شد. او با تشویق خواهرش منیژه که در آن زمان بازیگر بود به بازیگری در تئاتر پرداخت. با بازی در مجموعه تلویزیونی آینه پا به تلویزیون گذاشت و پس از آن در چند سریال تلویزیونی دیگر و در سینما به ایفای نقش پرداخت. به بهانه گریه های مرجانه گلچین درباره این بازیگر بیشتر صحبت می کنیم.

 

مرجانه گلچین

 

مرجانه گلچین  بازیگر مطرح کشورمان در اینستاگرام خود نسبت به پیامک  وزیر بهداشت  واکنش نشان داد و نوشت:

" امروز پیامکی از طرف  وزیر بهداشت  برای مردم ارسال شده است مبنی بر اینکه با شدت گرفتن  کرونا ، بیشتر از همیشه باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کرد. با توجه به اینکه  وزیر بهداشت  هفته پیش با تعطیلی فیلمبرداری فیلم ها و سریال ها مخالفت کرد و ابتلای هنرمندان به کرونا و حتی مرگ آنها هنگام کار را نادیده گرفت، این پیامک تعجب بسیاری از مردم و هنرمندان را برانگیخته است.

مرجانه گلچین

وزیر بهداشت در پیامکش به مردم نوشته:

سلام هموطن عزیز،

"لطفا تا جایی که می‌توانید از منزل خود خارج نشوید و به اماکن شلوغ تردد نکنید. خواهش می‌کنم حتما ماسک (سه لایه) بزنید و فاصله فیزیکی (۱/۵ متر) و شستشوی دست ها (۲۰ ثانیه) را رعایت فرمایید. کرونا تعارف ندارد."

مرجانه گلچین

مرجانه گلچین ، بازیگر برجسته در پاسخ به پیامک  نمکی ، وزیر بهداشت نوشت:

آقای  نمکی  سلام. به این پیام تون توجه کنیم یا اینکه می فرمایید برای ایجاد روحیه تولید سریال های جدید بلامانع است؟

بالاخره بیایم بیرون؟ یا نیایم بیرون؟

آخه چه جوری توی یه گروه حداقل پنجاه نفره جلوی دوربین با گریم  ماسک  سه لایه بزنیم و فاصله یک و نیم متری رو رعایت کنیم؟

نکنه سر کارمون گذاشتید؟

هرچند جون آدمیزاد کیلویی چند؟

مرجانه گلچین

تحصیلات در خارج از کشور مرجانه گلچین

وقتی که تحصیلش در ایران با مشکل روبه رو می شود، تصمیم می گیرد که از کشور برود و این کار را هم می کند اما علاقه اش به زادگاهش و دلتنگی اش برای مادرش، او را به ایران بر می گرداند. مرجانه گلچین در این مورد می گوید:

«درسم را در رشته کارگردانی در دانشگاه سوره ادامه دادم. البته برخلاف میلم؛ چون دلم می خواست که بازیگری بخوانم اما متاسفانه به حد نصاب نرسید. بعد از این بود که تصمیم گرفتم برای همیشه از ایران بروم چون برادرهایم آنجا زندگی می کنند. همین کار را هم کردم؛ اما راستش دلم برای ایران و کار و دوستانم تنگ شد. شهر زادگاه من رشت است و ماهی یک بار هم که شده باید برای دیدن مادرم به آنجا بروم. من خیلی این شهر را دوست دارم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4yywy4