چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/01 09:55
تاد کریسلی
کد خبر: 10798

۱۹ سال حبس برای زوج ستاره تلویزیون

تاد و جولی کریسلی زوج ستاره تلویزیونی آمریکایی رئالیتی شو (نمایش واقعی) «کریسلی بهترین می‌داند» از سوی دادگاه فدرال به‌اتهام فرار مالیاتی در مجموع به ۱۹ سال حبس و ۳۲ ماه حبس تعلیقی محکوم شدند.

ژوئن ۲۰۲۲، تاد کریسلی و همسرش جولی به خاطر کلاهبرداری بانکی و فرار مالیاتی و ارائه اسناد جعلی به بانک‌ها برای دریافت وام و تامین مالی سبک زندگی مجلل خود مجرم شناخته شدند.

کریسلی بهترین می‌داند (Chrisley Knows Best) یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی است که برای نخستین بار در ۱۱ مارس ۲۰۱۴ پخش شد. این داستان حول محور زندگی تاد کریسلی، سرمایه دار املاک و مستغلات جورجیا و خانواده ثروتمندش می‌چرخد.

به دنبال صدور حکم دادگاه فدرال، پخش مجموعه تلویزیونی تاد و جولی کریسلی هم لغو شد.

به نقل از اینترتینمنت ویکلی، قاضی فدرال تاد کریسلی را به ۱۲ سال زندان به اضافه ۱۶ ماه معافیت محکوم کرد. همچنین همسرش جولی از سوی این دادگاه به ۷ سال زندان به اضافه ۱۶ ماه حبس تعلیقی محکوم شد.

اخبار مربوط به محکومیت کریسلی‌ها تنها یک هفته پس از آن منتشر شد که پسر ۱۶ ساله آن‌ها، گریسون، پس از جراحات وارده در یک تصادف رانندگی در نشویل در بیمارستان بستری شد.

به گفته دادستان‌ها، خانواده کریسلی ۳۰ میلیون دلار وام بانکی تقلبی برای تأمین هزینه‌های زندگی پر زرق و برق و هزینه‌های گزاف خود دریافت کرده است، حتی پیش از اینکه تبدیل به ستاره‌های تلویزیون شوند.

دادستان‌ها می‌گویند که آن‌ها از یک شرکت تولید فیلم که تحت کنترل زوج کریسلی بود برای مخفی کردن درآمد استفاده کردند تا از دریافت مالیات پرداخت نشده جلوگیری کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/27n8e3