شنبه 26 اسفند 1402 - 16 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/02 10:26
شیوا خسرومهر:
کد خبر: 10831

ور شکستگی تهیه کنندگان از رفتار بازیگران | آسیب سحر قریشی و زهرا امیر ابراهیمی به تلویزیون

شیوا خسرو مهر معتقد است که هر کنش بازیگران ممکن است به دیگر عوامل فیلم یا سریال آسیب وارد کند.

حدود ده روز است که سریال «آتش سرد» به کارگردانی رضا ابوفاضلی و تهیه‌کنندگی علی مهام به پایان رسیده است، سریالی که در زمان پخش خود محکوم به تقلید از «بی‌نشان» شد، اما ماجرا از این قرار بود که با تغییر کنداکتور صداوسیما و تغییر در پخش برنامه، «آتش سرد» که تولیدش در سال ۱۴۰۰ شروع شده بود بعد از «بی‌نشان» روی آنتن تلویزیون رفت.

حدود سه هفته پیش عوامل این سریال در کافه خبر خبرآنلاین، دور هم گرد آمدند و درباره این سریال و ماجراهایی که پشت سر گذاشتند صحبت کردند. در ادامه صحبت‌های شیوا خسرو مهر درباره ایرادهای وارد شده به او در فضای مجازی را می‌خوانید.

شیوا خسرومهر درباره حمله‌هایی که در فضای مجازی به او وارد شده، گفت: «من به شدت در فضای مجازی مورد توهین و تحقیر قرار گرفته‌ام که همه در حال مردن هستند تو عکس سریالت را می‌گذاری؟ حالا یک سریال بازی کردی، این کارها چیست؟ من کامنت‌هایم را در اینستاگرام بستم. یکی از دوستان با من تماس گرفت که شیوا تو چرا برای مهسا و نیکا و پست و استوری نمی‌گذاری؟ در پاسخ گفتم زمانی که فیلم سینمایی«سنتوری» توقیف شد، تهیه‌کننده کار سکته کرد، مرد، بعد از چندسال سی دی فیلم وارد بازار شد.»

او درباره آسیب رفتاری بازیگران به تهیه‌کننده‌ها و کارگردانان ادامه داد: «زمانی که فیلم زهرا امیر ابراهیمی منتشر شد، تهیه‌کننده‌ها بدبخت شدند، زمانی که سحر قریشی مهاجرت کرد تعدادی از تهیه‌کننده‌ها به خاک سیاه نشستند چون این دو بازیگر نقش اصلی فیلم‌هایشان بودند. حالا نکته ای که وجود دارد این است که علی مهام و پیش از آن تلویزیون، اجاره خانه، قسط من و حتی شهریه دانشگاه فرزند من را پرداخت کرده است و من پیش خودم گفتم علی مهام پس از سال‌ها یک کار ساخته و رضا ابوفاضلی نیز اولین کار جدی خود را کارگردانی کرده است اگر من واکنشی نشان دهم سریال را از روی آنتن حذف می‌کنند و این دو نفر دیگر نمی‌توانند کار کنند. من حرص خودم را نمی‌زنم هر چه بر سر من بیاید خودم می‌دانم چگونه با آن مواجه شوم اما نمی‌توانم یعنی حق ندارم که به دیگران آسیب برسانم.»

این بازیگر ادامه داد: «بنابراین نمی‌دانم باید چه کار کنم و فحشی نیست که در دایرکت به من داده نمی‌شود. با اینکه در این شرایط بد هیچ عکس تبلیغاتی از سریال یا پشت صحنه آن منتشر نکردم، شبی نبود که عکس یا بخش‌هایی از سریال را برای من ارسال نکنند که همین نشان می‌داد مردم «آتش سرد» را تماشا می‌کنند.»

بایگر«آتش سرد» درباره ماجرای تغییر کنداکتور سریال هم گفت: «به ما اعلام کردند که سریال پیش از این‌ها پخش می‌شود تیزر برنامه را هم منتشر کردیم، شب پخش سریال که رسید به ما گفتند کنداکتور تلویزیون پر شده است و آن را به سریال «بی نشان» دادند، سریالی که بعد از «آتش سرد» تولید شده بود. در نهایت به تهیه‌کننده اعلام کردند که به امید خدا سریال شما بعد از محرم و صفر روی آنتن می‌رود و نتیجه تغییر کنداکتور این شد که سریال آن‌طور که شایسته‌اش بود دیده نشد و خستگی به جان تمام عوامل سریال ماند.»

او درباره دو اتفاق بدی که برای سریال «آتش سرد» رخ داد گفت: «دو اتفاق بد برای این سریال رخ داد؛ یکی اینکه کنداکتور تغییر پیدا کرد و باعث شد که همه فکر کنند «آتش سرد» از روی «بی‌نشان» ساخته شده است که اصلا چنین چیزی نیست، اتفاق بعدی اینکه ما نتوانستیم هیچ تبلیغاتی برای سریال انجام دهیم. ما حتی نتوانستیم عکس‌های پشت صحنه را هم به مخاطبان نشان دهیم، چیزی که برای آن‌ها واقعا جذابیت دارد. چرا که ناآرامی‌ها هم زمان پخش سریال شروع می‌شد.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4daqw4