سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/03 11:07
سحر زکریا
کد خبر: 10866

سحر زکریا از فضای مجازی خداحافظی کرد | سحر زکریا با بغض پیجش را ترک کرد

سحر زکریا بازیگر مطرح و پر حاشیه کشورمان است که در تاریخ 2 مهر ماه 1352 در اراک متولد شده. سحر زکریا با انتشار این استوری در باره کردستان صحبت کرد

سحر زکریا   زادهٔ ۲۸ آذرماه ۱۳۵۲ است. سحر زکریا متولد اراک است.  سحر زکریا بازیگر ایرانی است.سحر زکریا با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی «در پناه تو» (در نقش دخترعموی رامین) وارد دنیای بازیگری شد.  سحر زکریا سپس توانایی خود را با بازی در نمایش‌ها و تله‌تئاترهای مختلف آزمود.سحر زکریا در بسیاری از فیلم ها و سریال های مهران مدیری ایفای نقش کرده است.سحر زکریا کشف حجاب کرد و در ادامه تصویر این بازیگر را مشاهده می کنید.

سحر زکریا

«خانم پرستو صالحی ، خط فکری شما که اصلا معلوم نیست ، یک زمانی "تا ۱۴۰۰" میزدید بعد پاک کردید شدید اپوزوسیون، مردم حافظه شان کوتاه مدت است بنده یادم نرفته، بعدم میتونم بپرسم چند تا کار با مهران مدیری کردی؟

حالا در لایوی به زودی جواب چند نفر من‌جمله شما را خواهم داد، شما "تا ۱۴۰۰" رو پاک کردی ادای دیگری گرفتید نمیدانم با چند کلاس سواد! وسئوالم اینست من دروغ می گویم گیتی معینی ، سعید پیر دوست . آقای سعید سهیلی کارگردان سینما و آقای پرستویی هم دروغ از ایشان گله کردند وبعد شما که سر مردم رو شیره مالیدید فالوور جمع کردید وشروع به تبلیغات گرفتیدو پولها رو جمع کردید وبه هوای سیاسی بودن از ایران رفتید که یک دروغ محض بود، حالا با پولهای مردم در ترکیه خوش بگذرونید.

 

اصلا خط فکریه شما چرا باید برای ما مهم باشد شما تکلیفتان با خودتان روشن نبود میگویم پست ۱۴۰۰ تان را فراموش نمی کنم ، ومهران مدیری را با فردین مقایسه نکنید ، فردین کجا واین آقا کجا؟ باز میگویم چند کار با ایشان کردی؟ پس خودتان میخواهید که سکوتم را بشکنم باشد خاطره خوشتان از آقای مدیری را در لایوم خواهم گفت ، فعلا در ترکیه با سرمایه مردم خوش باشید.»

سحر زکریا

زکریا سپس در لایوی اینستاگرامی به طور مفصل به صحبت های پرستو صالحی پرداخت.

 

زکریا در این لایو از صالحی به خاطر دخالت در موضوعی که به او ارتباطی ندارد انتقاد کرد و با اشاره به عدم فعالیت طولانی مدت صالحی در دنیای بازیگری گفت یکی از حرف هایش همین مشکل امثال پرستو صالحی بوده است.

زکریا گفت پرستو صالحی تنها به این دلیل مهران مدیری را فردین خطاب می کند که یک بار که مادر صالحی بیمار و در بیمارستان بستری شده بود صالحی با مدیری تماس می گیرد و به او می گوید که مادرش علاقه ی زیادی به او دارد و از مدیری می خواهد که به دیدن مادرش بیاید. مدیری نیز قبول می کند و به عیادت مادر صالحی در بیمارستان می رود. زکریا گفت البته این تماس را تلاشی از سوی صالحی برای گرفتن نقشی در کارهای مدیری می داند.

سحر زکریا

سحر زکریا مجرد است؟

سحر زکریا مجرد است او درباره دلیل مجرد بودنش، میگوید: ازدواج نکردن نباید به معنای نداشتن فرصت یا سرخوردگی باشد. وقتی شما در ۴۰ سالگی ازدواج نکرده اید، نشان می دهد که در این موضوع کمی سختگیر بودید و مسائل کاری و تحصیلی تان در اولویت قرار داشت یا اینکه فرد مورد نظرتان را نتوانستید پیدا کنید. به همین خاطر نباید به خاطر ترس از تنهایی یا اینکه سایر دوستان تان متاهل شدند و شما هنوز مجردید، تن به هر ازدواجی بدهید بلکه باید همچنان در مقام یک انتخابگر باشید. متاسفانه بعضی از خانم های ما بر اساس متر و معیارهای اشتباهی پای سفره عقد می نشینند.آنها نگاه مادی به ازدواج دارند و به این امید خانه بخت می روند که طرف مقابل شان آنها را به لحاظ مالی مورد حمایت قرار دهد. یک زن باید در درجه اول استقلال داشته باشد. این مستقل بودن در همه موارد حتی مسائل مالی هم باید باشد. وقتی شما دست تان در جیب خودتان است، عزت نفس بیشتری دارید و دیگر حاضر نیستید با انگیزه مالی ازدواج کنید. پس ازدواج برای تان از سر عشق و علاقه اتفاق می افتد شاید؛ فکر می کنم ازدواج از آن چیزهایی است که ارتباط زیادی با سن، موقعیت یا هر چیز دیگر افراد ندارد و در شرایطش رخ می دهد و از این جهت نمی توان برنامه ریزی منظمی در مورد زمان وقوع آن و شرایطش داشت.

سحر زکریا

 

علاقه سحر زکریا به موسیقی

سحر زکریاهم پاپ گوش می کند و هم سنتی. کارهای آقایان همایون شجریان و عصار را دوست داردو از شنیدن آلبوم باران تویی گروه چارتار هم لذت می برد.

سحر زکریا در جدیدترین پست اینستاگرامی خود با انتشار عکس خواهرانش نوشته است: امشب دلم بیشتر گرفته هر روز دلم گرفته هر شب دلم تنگ است برای نبودنتان چه تلخ عکسی از کودکیت داشته باشی که با نگاه کردنشان بند بند دلت پاره شود عکس های کودکیم را نگاه نمی کنم چون شماها دیگر نیستید عکس هایی که قرار بود خاطر روزهای دیگرمان باشد شد داغ دلم و سینه ام را گداخت...

چون 3 عزیزم را از دست دادم سه خواهرم را. دردم بسیار است نفسم گرفته دوستتان دارم ساناز سالومه نگار دلم تنگ است برایتان تنگ است.

سحر زکریا

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2ryny3