چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/06 19:55
فال روزانه
کد خبر: 10974

فال روزانه دوشنبه 7 آذر ۱۴۰۱

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه ستاره پارسی صرفا جنبه سرگرمی دارد.

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در آغاز سال تولدتان با تغییر مهمی روبه‌رو می‌شوید. این تغییر در نگاه اول ناخوشایند به نظر می‌رسد. با این حال غم به دلتان راه ندهید زیرا در نهایت همه‌چیز به نفع شما تمام می‌شود. اجازه ندهید نگرانی‌ها در آذر به شما غلبه کند. در این ماه با هم‌صحبتی با دوستان و آشنایان به آرامش برسید. دی که از راه رسید سرتان حسابی شلوغ می‌شود. کارهای دشوار را به هر قیمتی که شده به پایان برسانید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. بهمن زمان حساسی برای شماست. در این ماه بیماری مهلکی سلامت شما را به خطر میندازد. بیشتر از همیشه مواظب خودتان باشید. به اسفند که رسیدید افراد جدیدی سر راهتان قرار می‌گیرند. رفاقت خود را با این افراد ادامه دهید و دوستان بیشتری پیدا کنید. فروردین سال آینده عشقی جگرسوز به جانتان میفتد. تا می‌توانید عاشقی کنید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را پشت سر بگذارید.. خبر ناگواری در اردیبهشت سال آینده به دستتان می‌رسد. در این ماه کمی به خودتان استراحت دهید و کوله‌بار غصه‌ها را زمین بگذارید. سایه همای سعادت در خرداد سال آینده روی سر شما میفتد و از جایی که انتظارش را ندارید پولی به دستتان می‌رسد. به لطف این پول، هزینه‌های زندگیتان را پوشش دهید و وضعیت مالی خود را ثبات بخشید. تیر سال آینده که از راه رسید شرایطی برای مسافرت مهیا می‌شود. به همراه دوستان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش از مسافرت به دیار خود باز گردید. اَمرداد سال آینده با مشکلی حقوقی روبه‌رو خواهید شد. برای حل این مشکل کوتاه نیایید و با افراد باتجربه مشورت کنید. در شهریور سال آینده شرایطی برای افزایش توانمندی‌های شما مهیا خواهد شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و مهارت‌های بیشتری فرا بگیرید. زحمت‌های شما در مهر سال آینده به بار خواهد نشست. از این شرایط درس بگیرید و مطمئن باشید تلاش‌هایی که در زندگی به خرج می‌دهید بدون نتیجه باقی نمی‌ماند. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به برگ زرینی در دفتر زندگی شما تبدیل شود.

فال روزانه 7 آذر برای متولدین فروردین

 عازم سفری هستید اما در این سفر به شما خوش نمی‌گذرد و بهتر است که مسافرت را به آینده موکول نمایید. روحیه‌ پرخاشگرانه‌ای که دارید را کنار بگذارید و مطمئن باشید کنار گذاشتن این روحیه زمینه سود و منفعت شما را فراهم می‌کند. اهمیتی به انجام کارهای منزل نمی‌دهید و این وضعیت زمینه دلخوری اهل خانه را فراهم کرده‌است، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و از امروز با مشارکت بیشتر در انجام کارهای منزل به اطرافیان ثابت کنید که انسان مسئولیت‌پذیری هستید.  جلوی دخالت اطرافیان در تصمیم‌های مهم زندگی‌ را بگیرید. در اولین فرصت دست آشنایان را از دخالت در تصمیم‌های مهم  کوتاه کنید و سکان زندگی را به دست بگیرید. حوصله کسی را ندارید و امروز می‌خواهید به خلوت پناه ببرید. کمی به خودتان استراحت دهید و نهایت استفاده را از خلوت و ببرید. همسر یا عشق ‌زندگیتان در بستر بیماری است و به پرستاری شما نیاز دارد. هر کاری که از دستتان برای ایشان برمی‌آید را انجام دهید و به وی ثابت کنید که هرگز تنهایش نمی‌گذارید.

فال روزانه 7 آذر برای متولدین اردیبهشت

کارهای زیادی روی سرتان تلنبار می‌شود اما نگران نباشید چرا که در پایان روز از انجام این کارها خرسند و راضی خواهید بود. پول غیرمنتظره‌ای به دست شما می‌رسد و این پول زمینه شادی و نشاط شما و اعضای خانواده را فراهم می‌کند. یکی از آشنایان شدیدآ به کمک شما نیاز دارد، دست این فرد را بگیرید و هرکاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید. ایده‌ جدیدی برای افزایش درآمد به ذهن‌تان رسیده است، مطمئن باشید که اجرای این ایده سودسرشاری را روانه حساب‌های بانکی‌ شما می‌کند.  دست همسر یا عشق ‌زندگیتان را بگیرید و برای شام بیرون بروید و تا می‌توانید عاشقی کنید. لحن گفتار خود را تغییر دهید و با صحبت‌های خودخواهانه اطرافیان را ناراحت نکنید. در غیر این صورت و آشنایان شما را کنار می‌گذراند و به فرد منزوی تبدیل خواهید شد.

فال روزانه 7 آذر برای متولدین خرداد

 روز خوبی را به لحاظ مالی آغاز نکرده‌اید و بهتر است هرگونه معامله یا عقدقرارداد مالی را به آینده موکول‌ کنید، در غیر این‌صورت احتمال ضرر مالی شما وجود دارد. شخصی که اعتماد زیادی به ایشان دارید امروز به شما ثابت می‌کند که لیاقت اعتماد‌تان را ندارد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده با چشم بسته به افرادی که نمی‌شناسید، اعتماد نکنید.  انسان مهربانی هستید و همیشه به کمک به دیگران فکر می‌کنید، اما در این کار زیاده‌روی می‌کنید و گاهی اواقات به‌رغم اینکه اطرافیان نیازی به کمک شما ندارند به اصرار می‌خواهید به آنها کمک کنید. این وضعیت باعث شده تا اطرافیان به این فکر باشند که شما به جای کمک، قصد فضولی در زندگی آنها را دارید. ادامه این رویکرد اصلا به صلاح نیست و در اولین فرصت این اخلاق را کنار بگذارید. همسر یا عشق ‌زندگیتان به یاد خاطره‌های دوران قدیم‌ افتاده و امروز برای شما از خاطره‌های اوایل آشنایی می‌گوید، این احساس را به فال نیک بگیرید و خاطره‌های خوش عاشقی را زنده کنید. بیش‌از‌حد توان خود، کار می‌کنید. این وضعیت آسیب‌‌های جسمی و روحی را برای شما به دنبال خواهد داشت. از امروز به خودتان قول دهید که تعادل بین کار و زندگی را حفظ کنید و مواظب سلامتیتان باشید.

فال روزانه 7 آذر برای متولدین تیر

از همیشه سرحال‌تر هستید و انرژی و نشاط زیادی دارید، از این وضعیت نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را سریع‌تر از همیشه انجام دهید و فرصت فراغتی برای خودتان پیدا کنید. امروز مشکلات مالی میان شما و اعضای خانواده دلخوری ایجاد خواهد کرد، اصلا درست نیست که به این دلخوری دامن بزنید و در اولین فرصت به اهل منزل ثابت کنید که ارزش آن‌ها برای شما بیشتر از هر چیزی در دنیا است. فرصتی پیدا می‌کنید تا به کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و با انجام کارهای دلخواه، به آرامش برسید و خودتان را برای روزهای آینده آماده کنید. اشتباهی که همسر یا عشق ‌زندگیتان مرتکب شده را ببخشید و به بزرگواری خود را به ایشان ثابت کنید. دوستی، شما را به منزل خودش دعوت می‌کند. به رقم اینکه انتظار نداشته‌اید، در این مهمانی حسابی به شما خوش می‌‌گذرد و خاطره‌‌ای فراموش‌نشدنی در ذهنتان باقی می‌ماند. اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. برای گذر از این اتفاق با فردی که سنگ‌صبور شماست، صحبت کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید. 

 

فال روزانه 7 آذر برای متولدین مرداد

یکی از دوستان و آشنایان شما را به دردسری میندازد و حسابی گرفتار می‌کند. رفتار این فرد را به ایشان تذکر دهید و از وی درخواست کنید دوباره چنین دردسرهایی برای شما درست نکند.  شرایطی پیدا خواهید کرد تا زمانی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید. با کمک در کارهای منزل به آنها ثابت نمایید که انسان مسئولیت‌پذیری هستید و از هر فرصتی برای کمک به اهل منزل بهره می‌گیرید. محبت بی‌پایانی به عشق ‌زندگیتان دارید و لحظه‌ای ایشان را به حال خود نمی‌گذارید، این وضعیت به جای اینکه عشق بیشتری را به دنبال داشته باشد، زمینه ناراحتی عشق ‌زندگیتان را فراهم کرده و ایشان در این فکر است که شما لحظه‌ای وی را به حال خود وا نمی‌گذارید و قصد دارید سر از تمام کارهای او درآورید. امروز زمان مناسبی است که این روحیه را تغییر دهید و احترام بیشتری برای حریم‌شخصی همسر یا عشق‌ زندگیتان قائل شوید.  فرصتی را با خودتان خلوت کنید و به لحاظ ذهنی به آرامش برسید. در این فرصت تا می‌توانید استراحت کنید و برای روزهای شلوغ آینده آماده شوید.

فال روزانه 7 آذر برای متولدین شهریور

کار و تلاش شما را از رسیدگی به وضعیت سلامتی خود غافل کرده و مواظب‌ خودتان نیستید. از آنجایی که ادامه این رفتار چیزی به غیر از بیماری و مریضی به دنبال ندارد، از امروز بیشتر به فکر سلامتی خود باشید و میان کار و سلامت وجود نازنینتان تعادل برقرار کنید. از جایی که فکرش را نمی‌کردید پولی به دستتان می‌رسد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و اعضای خانواده را در داشته‌های خود سهیم کنید. سفری کوتاه در پیش دارید و در این سفر لحظه‌های شادی را تجربه خواهید کرد. این فرصت را مغتنم بدانید و برای مدتی هم که شده از روزمرگی‌های زندگی فاصله بگیرید و به جسم و ذهنتان استراحت بدهید. فرصتی پیدا می‌کنید تا به همراه اعضای خانواده برای خرید بیرون بروید و لحظه‌های شادی را در کنار هم سپری نمایید. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز بیشتر از همیشه به شما رسیدگی می‌کند. محبت ایشان را پاسخگو باشید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید.

فال روزانه 7 آذر برای متولدین مهر

به مقدار کمی احساس بیماری می‌کنید و ناخوش و کسل هستید، قبل از اینکه بیماری شما رو به وخامت بگذارد، فکری به حال درمان خود بردارید و اجازه ندهید این بیماری دردسرهای بیشتری برای شما درست کند. به لحاظ مالی روز حساسی انتظار شما را می‌کشد و بهتر است از هرگونه معامله و سرمایه‌گذاری برحذر باشید.  اطرافیان علاقه زیادی به بودن در کنارتان دارند و بودن شما در کنار آن‌ها زمینه خوشی و شادی اطرافیان را فراهم می‌کند. از این وضعیت نهایت استفاده را ببرید و امروز خاطره‌های خوشی را در کنار اطرافیان ماندگار کنید.  ناراحتی‌هایی که بین شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان ایجاد شده را فراموش کنید. اشتباهی مرتکب شده‌اید و امروز اطرافیان به اشتباه شما پی می‌برند و برای انجام این اشتباه بازخواست می‌شوید. مسئولیت این اشتباه را به عهده بگیرید و به اطرافیان ثابت نمایید که در آینده هرگز چنین اشتباهی تکرار نخواهد شد. یکی از اطرافیان با زبان بی‌زبانی سعی دارد تا محبت شما را به خود جلب کند. این فرد را از محبت خود محروم نکنید و به ایشان ثابت کنید که همیشه به فکرش هستید.

فال روزانه 7 آذر برای متولدین آبان

به اطرافیان محبت نمی‌کنید و از هر فرصتی برای آزرده‌کردن دیگران بهره می‌گیرید، امروز اتفاقی می‌افتد و به قدرت محبت پی خواهید برد،‌ در نتیجه از امروز به بعد به جای دلخورکردن اطرافیان، راه عشق و محبت را در پیش بگیرید و برای حل مشکلات از جادوی محبت استفاده کنید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و فردی وجود دارد، در نتیجه تا جایی که می‌‌توانید روزی بدون حاشیه را در پیش بگیرید و به گونه‌ای روز را به شب برسانید که کسی از شما دلخور نشود. اجازه ندهید وقت شما برای انجام کارهای پیش پا افتاده تلف شود و روز را به گونه‌‌ای به پایان برسانید که از تمامی لحظه‌های آن نهایت استفاده را برده باشید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز برنامه خاصی برایتان تدارک دیده و قصد دارد تا عشق‌ بی‌پایانش را نثار شما کند. در نتیجه امروز را به روزی سرشار از خاطره‌های عاشقانه تبدیل نمایید. مدتی است که گشتی در کوه و دمن نزده‌اید، این وضعیت روحیه شما را تضعیف کرده است. در اولین فرصت برنامه‌ای برای طبیعت‌گردی بچینید و با گشت‌و‌گذار در طبیعت، نشاط و انرژی بیشتری پیدا کنید.

فال روزانه 7 آذر برای متولدین آذر

از همیشه سرحال‌تر هستید و انرژی و نشاط زیادی دارید، از این وضعیت نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را سریع‌تر از همیشه انجام دهید و فرصت فراغتی برای خودتان پیدا کنید. با شرایطی برای افزایش درآمد مواجه خواهید شد. از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و سودی چشمگیر به جیب بزنید. اختلاف‌های میان اعضای خانواده را به صلح و دوستی تبدیل کنید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز کار خاصی می‌کند تا زمینه خوشنودی شما را فراهم نماید. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به ایشان ثابت نمایید که شما هم از هر کاری برای خوشنودی ایشان دریغ ندارید. مدت زیادی است که فکر انجام کاری ذهن شما را حسابی مشغول کرده، امروز زمان مناسبی است که بدون هرگونه نگرانی و ناراحتی،‌ این کار را انجام دهید. کارهای مهم را با دقت و تمرکز انجام دهید و سهل‌انگاری را کنار بگذارید.

فال روزانه 7 آذر برای متولدین دی

امروز اتفاق ناخوشایندی برای شما خواهد افتاد، اما این اتفاق چندان مهم نیست و ضرری هنگفتی متحمل نخواهید شد، در نتیجه اجازه ندهید این اتفاق ناخوشایند روز شما را خراب کند و تا جایی که می‌توانید روحیه‌تان را حفظ کنید. مدت زیادی است که از کسی پول گرفته‌اید و شرایطی برای پرداخت بدهی خود پیدا نکرده‌اید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و پولی به دستتان می‌رسد. با این پول، بدهیهای خود را صاف کنید و در آینده راه پس‌انداز و صرفه‌جویی را در پیش بگیرید و به‌گونه‌ای زندگی کنید که دیگر قرض بالا نیاورید.  فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریح یا ورزش دلخواهتان بپردازید. احتمال دارد که پدر یا مادر یا یکی از بزرگان فامیل بیمار شود، در نتیجه امروز بیشتر از همیشه مواظب بزرگ‌ترهای خانواده باشید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز با انجام کاری به شما ثابت می‌کند که برای خوشنودیتان دست به هر کاری خواهد زد. زمینه دلخوری و ناراحتی اطرافیان را فراهم نکنید و به فکر تغییر روحیه‌تان باشید.

فال روزانه 7 آذر برای متولدین بهمن

خطری وجود نازنینتان را تهدید نمی‌کند و روز را بدون هرگونه حادثه به پایان می‌رسانید. پولی که از کسی قرض گرفته‌اید را امروز به هر قیمتی که شده بازپس دهید. در غیر این صورت طلبکاری که از ایشان پول گرفته‌اید، آبرو برایتان نمی‌گذارد. با شرکت در کارهای انسان‌دوستانه به آرامش برسید. خبر خوشی به دستتان می‌رسد. این خبر را دوستن و آشنایان به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. عشقی ناب و فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد. از این وضعیت نهایت استفاده را ببرید و حسابی عاشقی کنید. فرصتی برای گردش و تفریح پیدا می‌کنید. این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید. روز را با آرامش به پایان برسانید و اجازه ندهید نگرانی‌ها شما را مضطرب کند.  یکی از اعضای خانواده امروز به مشورت و همفکری شما نیاز دارد.

فال روزانه 7 آذر برای متولدین اسفند

عازم سفر هستید، اما به هر قیمتی که شده از این سفر صرف‌نظر کنید چرا که خطری مهلک جان نازنینتان را در این سفر تهدید می‌کند. امروز هرگونه سرمایه‌گذاری و فعالیت مالی را کنار بگذارید. در غیر این‌صورت پول کلانی را از دست می‌دهید. به رغم زحمت‌های زیادی که در زندگی کشیده‌اید، دستاورد چندانی ندارید و این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کرده است. اجازه ندهید این افسردگی به شما غلبه کند، زیرا در آینده‌ای نزدیک گره‌ از مشکلات شما باز می‌شود و به موفقیت مهمی دست پیدا می‌کنید. روزی سرشار از عشق و محبت را آغاز کرده‌اید و جوانه عشق در دلتان شکوفه زده‌است، این احساس را غنیمت بدانید و لحظه‌هایی سرشار از عشق و شادی را در کنار همسر یا عشق ‌زندگیتان تجربه نمایید. قصد انجام کارهای مذهبی یا انسان‌دوستانه را دارید، امروز بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر است و با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید.  فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/27jqg2