جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/08 04:00
رویا جاویدنیا | رویاجاویدنیا بازیگر | بیوگرافی رویا جاویدنیا
کد خبر: 11003

رویا جاویدنیا بازیگر سریال" گیلدخت" در نقش شوکت السلطنه کیست؟+عکس

حضور او در سینما و تلویزیون کمرنگ اما موفق است.بیوگرافی و عکس و پیج اینستاگرام و سوابق و زندگی شخصی او را در ادامه بخوانید.

رویا جاویدنیا بازیگر سریال گیلدخت متولد 10 مرداد 1344 تهران بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون است.رویا جاویدنیا در رشته هنرهای تجسمی و سفالگری تحصیل کرده است و دارای مدرک لیسانس می باشد رویا جاویدنیابه این رشته بسیار علاقه دارد و مدت زیادی نیز در آن فعالیت کرده است و رویا جاویدنیا در نهایت به بازیگری روی آورده است.

زندگینامه رویا جاویدنیا

رویا جاوید نیا

رویا جاویدنیا بازیگر سریال گیلدخت متولد 10 مردادماه سال 1344 و اهل تهران است . او در سریال گیلدخت نقش شوکت السلطنه را بازی می کند . حضور او در سینما و تلویزیون کمرنگ اما موفق است.

رویا جاویدنیا از سفالگری تا بازیگری

رویا جاوید نیا

رویا جاویدنیا لیسانس رشته هنرهای تجسمی شاخه ی سفال گری است . از سن 41 سالگی وارد سینما شد و تاکنون به خوبی هم دیده شده است.

وی از طریق کار سفال گری با کارگردانان و بازیگران زیادی معاشرت دارد و از همین طریق برای اولین بار ایرج کریمی در سال 83 از او برای بازی در فیلم «باغ های کندلوس» دعوت کرد اما مشکلاتی مسبب به نتیجه نرسیدن این همکاری بود.

اما یکسال بعد به دعوت مازیار میری در فیلم « به آهستگی» بازی کرد اما با بداقبالی سکانس هایش از این فیلم حذف شد ، در نهایت سال 84 بود که پایش به سینما باز شد .

رویا جاویدنیا در سال 91 با فیلم «گس» به کارگردانی اسدی زاده به سینما آمد و اتفاقا این فیلم در جشنواره رم 2013 جایزه بهترین مجموعه بازیگران را دریافت کرد ، رویا جاویدنیا در این فستیوال دریافت کننده ی این جایزه بود.

اولین سریال رویا جاویدنیا

رویا جاوید نیا

رویا جاویدنیا در سال 91 با سریال حیرانی وارد قاب تلویزیون شد سپس دومین تجربه اش را با مینی سریال « راه شیری» در سال 93 به دست آورد .

اوج رویا جاویدنیا شهرت

رویا جاوید نیا

اما اوج شهرت رویا جاوید نیا در سال 96 با سریال «سایه بان» به کارگردانی جمشید و نوید محمودی بود. او در این سریال در نقش مهشید به خوبی درخشید و دیده شد.در سال 98 هم با «سریال دلدار» دوباره در تلویزیون دیده شد.

 

 

رویا جاویدنیا در سریال گیلدخت

رویا جاوید نیا

این چهره در سریال گیلدخت بازیگر نقش شوکت السلطنه است و در کنار بازیگرانی چون سعید راد، فریبا متخصص، میترا رفیع ، رضا اکبرپور و ... در این شب ها میهمان مخاطبان تلویزیون است.

 

رویا جاویدنیا در اینستاگرام

رویا جاوید نیا

رویا جاویدنیا هیچگونه فعالیتی در فضای مجازی ندارد و اعتقاد وی بر این است که فضای مجازی و برنامه های اجتماعی آن به جا استفاده نمی شود و مسمومیت هایی در آن دیده می شود. وی تصور می کند که با وارد شدن به این فضا آرامش او از دست خواهد رفت و می گوید که ترجیح می دهم به هیچ وجه خود را درگیر فضای مجازی نکنم.

ازدواج و همسر رویا جاویدنیا

رویا جاوید نیا

از اینکه رویا جاویدنیا مجرد است یا متاهل اطلاعاتی در دست نیست.

عکس هایی از رویا جاویدنیا

رویا جاوید نیا

رویا جاوید نیا

رویا جاوید نیا

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/48kqm4