پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/08 05:34
علی کریمی
کد خبر: 11009

افشای راز توطئه علی کریمی برای ماهک | این گل 16 ساله چگونه پرپر شد؟

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس با بیان اینکه علت فوت مائده (ماهک) هاشمی واژگونی خودرو بوده است، گفت: شهروندان به شایعات فضای مجازی توجه نکنند.

علی کریمی فوتبالیست معروف و محبوب کشور است. علی کریمی چند وقتی است به دلیل اعتراض های مردمی حمایت هایی از مردم معترض کرده و محبوبیت بیشتری در میان مردم عادی یدا کرده است. علی کریمی با حمایت از مردم منفور دولت شده. روحانی معروف در اعتراض به علی کریمی خواستار توقیف اموال او شدو علی کریمی در پاسخ به مصادره شدن اموالش گفت: فدای سر ایرانم. اخبار علی کریمی را با ما دنبال کنید.

سرهنگ کاووس محمدی اظهار داشت: در پی انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر مرگ نوجوان ۱۶ ساله بنام مائده (ماهک) هاشمی توسط نیروهای امنیتی در شیراز، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد بامداد چهارم آذرماه یک دستگاه خودرو سواری سمند با سه سرنشین به دلیل ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در بلوار کوهسار مهدی شهر شیراز واژگون شده است.

ماجرای دختری که علی کریمی عکس او را منتشر کرده است

 

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس تصریح کرد: در این حادثه، راننده و خواهرش مصدوم شدند و دیگر سرنشین خودرو که دختری ۱۶ ساله بنام مائده (ماهک) هاشمی اهل شهرستان کنگان از توابع استان بوشهر بوده به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرده است.

سرهنگ محمدی با اشاره به اینکه شهروندان به شایعات فضای مجازی توجه نکنند، به مردم توصیه کرد که هرگونه اخبار را از سایت‌ها و خبرگزاری‌های معتبر دریافت کنند.

مراسم خاکسپاری مرحومه مائده هاشمی نیز روز شنبه پنجم آذرماه ۱۴۰۱ در زادگاهش شهر کنگان برگزار شد. کشته‌سازی از اقدامات گروه‌های معاند نظام برای اختلاف بین مردم است.

اول از همه از این فرصت را محترم میشمارم و از دعوت شما برای آمدن به قطر و سخاوتمندی شما تشکر می‌کنم. تشکر ویژه از آقای محمد فخرو که این دعوتنامه را از طریق مدیر برنامه هایم به دست من رساندند. پس از اینکه فدراسیون این دعوتنامه را از من پنهان کردند. همانطور که می‌دانید مردم ایران در حال حاضر دوران فوق العاده سختی را پشت سر می گذارند. در حال حاضر برای من مسائل خیلی مهم تر از فوتبال وجود دارد و می خواهم در کنار هموطنانم و صدای آنها باشم. بنابراین باید با احترام دعوت شما را رد کنم. بهترین آرزوها.

 

 حمید رسایی خطاب به علی کریمی نوشت: از تو لات‌تر، نیما زم بود که آخرش وقتی پس‌گردنی خورد، به غلط کردن افتاد. عاقبت تو هم گرفتار شدن تو چنگال قانونه. پیرو اتفاقات اخیری که راجع به اعتراضات خیابانی و مواضع علی کریمی رخ داده، حالا حمید رسایی هم در اظهاراتی کریمی را با نیما زم قیاس کرده، نیما زم که با کانال تلگرامی آمدنیوز به شهرت رسیده بود، عاقبت با ترفندهای امنیتی به داخل کشور کشیده و سرانجام اعدام شد. آنچه در اظهارات رسایی عجیب به نظر می‌رسد شبیه‌سازی موقعیت زم و کریمی است. گویی که او تلویحا کریمی را تهدید به مرگ کرده است.

پس از واکنش علی کریمی مبنی بر خبر توقیف اموالش، حمید رسایی هم در استوری دیگری به او پاسخ داد.

رسایی نوشت: «به اموال مردم ضرر زدی، باید حساب پس بدی (اگر قبل از فرار از کشور اموالت را نفروخته باشی). توقیف اموالت، مقدمه توقیف خودته. از تو لات‌تر، نیما زم بود که آخرش وقتی پس‌گردنی خورد، به غلط کردن افتاد. عاقبت تو هم گرفتار شدن تو چنگال قانونه»

 

علی کریمی

جادوگر فوتبال ایران به خاطر یک استوری دوباره به سرتیتر اخبار تبدیل شده است. چندی قبل علی کریمی اسطوره فوتبال ایران با گذاشتن یک استوری در ایام محرم، عنوان کرد کاش به جای صرف میلیاردها تومان برای دادن نذری، این پول ها صرف درمان بیمارانی شود که مشکلات مالی دارند و از پس مخارج درمان برنمی آیند.

 همین موضوع باعث شد تا عده ای نسبت به علی کریمی شدیدا موضع بگیرند و به اسطوره فوتبال ایران انتقاد کنند. بعضی ها کریمی را متهم به مخالفت با مراسم عزاداری و دادن نذری کردند و مدعی شدند جادوگر به این مراسم توهین کرده است

علی کریمی حذف می شود؟

علی کریمی

 بعد از گذشت چند روز، در اقدامی عجییب بیلبوردهای تبلیغاتی جادوگر در تهران جمع آوری شد تا خیلی ها این موضوع را به گذاشتن استوری کریمی ربط دهند. کریمی مدتی است که در ایران حضور ندارد و برای انجام کارهای شخصی راهی دبی شده است. موضوعی که هر چند وقت اتفاق می افتد و جادوگر که چند سالی در امارات فوتبال بازی کرده ، به این کشور سفر می کند.

کریمی اولین بار؛ در 22 شهریور 1377 در مقابل پلی‌اکریل اصفهان در جام آزادگان برای پرسپولیس به میدان رفت. با گذشت چهار هفته از مسابقات لیگ (پروین از هفته چهارم هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفت کریمی اولین گل خود را برای این تیم در مقابل سایپا در تاریخ 10 مهر 1377 به ثمر رساند و یک روز بعد از سوی منصور پورحیدری به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد. علی کریمی سابقه بازی در  باشگاه های نفت تهران، فتح تهران، سایپا تهران، پرسپولیس، الاهلی امارات، القطر قطر، السیلیه قطر، بایرن مونیخ، استیل آذین و شالکه آلمان را در کارنامه فوتبال خود دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3g6k52