جمعه 24 فروردین 1403 - 12 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/08 18:16
ترکیب آمریکا
کد خبر: 11049

ترکیب آمریکا مقابل ایران مشخص شد | جدال یوز ایرانی با یانکی پر مدعا

ترکیب تیم ملی آمریکا برای تقابل با تیم ملی ایران در شرایطی اعلام شد که برهالتر تیمش را با 2 تغییر نسبت به بازی قبلی روانه میدان خواهد کرد.

ترکیب آمریکا مقابل ایران مشخص شد. ترکیب تیم ملی آمریکا برای تقابل با تیم ملی ایران در شرایطی اعلام شد که برهالتر تیمش را با 2 تغییر نسبت به بازی قبلی روانه میدان خواهد کرد. 

در گروه دوم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم‌های ایران و آمریکا از ساعت ۲۲:۳۰ امروز به مصاف هم خواهند رفت.

ترکیب تیم ملی آمریکا برای این دیدار به شرح زیر می‌باشد:

مت ترنر، تیم ریم، کامرون کارترویکرز، آنتونی رابینسون، سرجینیو دست، یونس موسی، وستون مک‌کنی، تایلر آدامز، تیموتی وه‌آ، کریستین پولیسیچ، جاش سارجنت.

سرمربی: گرِگ برهالتر

نکته‌ی جالب توجه این است که جاش سارجنت مهاجم تیم نوریچ که در بازی اول فیکس بود و سپس جای خود را به حاجی رایت داده بود دوباره به نوک خط حمله برگشت اما سورپرایز اصلی در خط دفاعی رخ داد. جایی که کارتر ویکرز به جای واکر زیمرمن در بین یازده بازیکن اصلی قرار گرفت تا آمریکا با 2 تغییر نسبت به دیدار برابر انگلیس مقابل شاگردان کارلوس کی‌روش به میدان برود. 

مصاف ایران و آمریکا تکلیف صعود این ۲ تیم به یک هشتم نهایی جام جهانی را مشخص می‌کند و در حال حاضر تیم ملی ایران با ۳ امتیاز در رتبه دوم جدول و تیم ملی آمریکا با ۲ امتیاز در رتبه سوم قرار گرفته است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/36go94