سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/09 04:56
فال روزانه|فال روزانه چهارشنبه
کد خبر: 11058

فال روزانه چهارشنبه 9 آذر 1401

فال روزانه امروز را هر روز در این سایت مشاهده کنید.

فال روزانه من و شما بصورت واقعی با طالع بینی رویایی  بر اساس ایام ماه میلادی با استاد به کتاب های قدیمی را می خوانید.فال روزانه یا اصولا طالع بینی ها یکی از علوم قدیمی بوده که بیشتر بر اساس مشاهده و نه بر منطق بیان می شده و هیچ دلیل علمی پشت سر آن نمی باشد.رویدادها را نه با فال روزانه بلکه با عقلانیت و رفتارهای اصولی می توان پیشبرد تا مسیر روشنی برای فرد و غلبه بر مشکلات و لذت بردن از زندگی ترسیم کند.

فال روزانه

فال متولدین فروردین

امروز مهمان های ناخوانده ای خواهید داشت و باید بخشی از روز را به پذیرایی از مهمان هایتان میگذرانید، و احساس های خوبی را تجربه میکنید.

برای خودتان حدودی را تعیین کنید و اجازه ندهید که حتی همسر و یا عشق زندگیتان با توقع های بی جا شما را عصبانی و ناراحت کند.

فال متولدین اردیبهشت

امروز با مشکلی مواجه میشوید و در همین حین با نقاط ضعف خودتان بیشتر آشنا میشوید، این تجربه را فراموش نکنید و بفکر بهبود آنها باشید.

یک فرصت خوب عاطفی در پیش دارید، از این لحظات نهایت استفاده را ببرید و در کنار همسر یا عشق زندگیتان روز خوبی را رقم بزنید.

فال متولدین خرداد

امروز افکار نگران کننده ای به سراغتان می آید بهتر است آنها را از خودتان دور کنید چون هرچه بیشتر به آنها بها دهید روز سخت تر میگذرانید.

انسان مهربانی هستید و با همه خوب رفتار می‌کنید اما امروز نباید زیاده روی کنید چون ممکن است شخصی از رفتار خوب شما برداشت بدی داشته باشد.

فال متولدین تیر

امروز با شخص مهمی آشنا میشوید، ابتدا دوست ندارید به او نزدیک شوید اما کم کم جذب رفتار او میشوید، سعی کنید نکته های خوبی از او یاد بگیرید.

خانواده تان شما را بسیار دوست دارند و از معاشرت با شما لذت میبرند، امروز میتواند بهترین فرصتی باشد که آنها را به منزلتان دعوت کنید.

فال متولدین مرداد

امروز بسیار خوشحال و سرحال خواهید بود، از این انرژی مثبت استفاده کنید و کارهایتان را زودتر از همیشه تمام کنید تا استراحت کافی هم داشته باشید.

دست از ولخرجی های بی مورد بردارید وگرنه خیلی زود پشیمان میشوید، از امروز سعی کنید که جلوی خودتان را بگیرید و حساب شده خرج کنید.

فال متولدین شهریور

احتمالا امروز شخصی از در ناراحتی و دلخوری با شما برخورد کند اما بهتر است که شما آرامش خودتان را حفظ کنید و با او وارد بحث نشوید.

اگر می‌خواهید که همسر یا عشق زندگیتان را خوشحال کنید حتما لازم نیست که کارهای عجیبی انجام دهید و همین که با مهربانی جویای احوال او باشید کافی است.

فال روزانه

فال متولدین مهر

عشق غیر منتظره ای در انتظار شماست و چشمتان به دیدن محبوبی می افتد که بسیار خوشحال میشوید، اما به آن دل نبندید چون عشق ماندگاری نخواهد بود.

حجم بالای کارهایتان شما را کلافه میکند، اما به فکر افق های آینده ای که در پیش دارید باشید، قطعا تلاش های شما بی نتیجه نخواهد بود.

فال متولدین آبان

پولی را که مدتها قبل قرض داده اید امروز به دستتان میرسد و میتوانید مشکلات مالی که شما را نگران و مضطرب کرده بود را حل کنید.

یکی از دوستانتان هدیه ای را برای شما خریده است و امروز آن را تقدیمتان میکند، برای همین شما نظرتان در مورد او کاملا عوض میشود.

فال متولدین آذر

امروز خبر خوبی در مورد موفقیت یکی از اعضا خانواده تان شما را بسیار خوشحال میکند، پس از او برای رسیدن به اهدافتان الگو برداری کنید.

کار بسیار مهمی دارید اما علی رغم اهمیت بالای این کار اصلا دوست ندارید آن را انجام دهید، اما بی توجهی به این موضوع به نفع شما نیست.

فال متولدین دی

از شرایط کنونی نا راضی هستید و دوست ندارید این رویه را ادامه دهید پس سعی کنید از امروز به بعد با افراد موفق و با تجربه نشست و برخواست کنید.

شریک احساسیتان را بسیار دوست دارید، اما نباید تمام وقتتان را به او اختصاص دهید، گاهی لازم است کمی هم به فکر بخش های دیگر زندگیتان هم باشید.

فال متولدین بهمن

خانواده شما یک سوپرایز برایتان در نظر گرفته اند که شما رابسیار خوشحال و هیجان زده میکند، و روز خوبی را در کنار عزیزانتان میگذرانید.

شریک احساسیتان امروز کارهای زیادی دارد و برای همین ممکن است که زیاد سراغ شما را نمی گیرد، پس از دست او ناراحت نشوید و غمگین نشوید.

فال متولدین اسفند

امروز حتما حواستان به جیبتان باشد و پولی را که با هزار و یک زحمت به دست آورده اید را خیلی راحت هدر ندهید، چون به آن نیاز خواهید داشت.

 

اتفاق بسیار خوب و فرخنده ای در انتظار شماست آن را به فال نیک بگیرید، بیشتر حواستان به خودتان باشد وگرنه دچار سرماخوردگی میشوید

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4j9xk3