پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/10 04:45
ستاره پسیانی|ستاره پسیانی بازیگر|ستاره پسیانی و خانواده اش
کد خبر: 11093

"ستاره پسیانی" و شباهت عجیب با برادرش!+عکس

انتشار تصویری از ستاره پسیانی و خانواده اش توسط برخی کانال های خبری باعث شده تا بار دیگر جزئیات تصویر مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار بگیرد.

در تصویر منتشر شده، آتیلا پسیانی، ستاره پسیانی، مادر و برادرش نیز دیده می شوند. در مقابل شان هم کیکی وجود دارد که احتمالا مربوط به تولد آتیلا پسیانی است.اما مسئله ای که توجه کاربران را به خود جلب کرده است شباهت عجیب و باورنکردنی میان ستاره پسیانی و برادرش است.

تصاویری از ستاره پسیانی و خانواده اش

ستاره پسیانی

ستاره پسیانی

ستاره پسیانی

یک کاربر نیز گفته که علاوه بر شباهت ستاره پسیانی و برادرش، باید به شباهت همه خانواده پسیانی دقت کرد. همه شبیه یکدیگر هستند، حتی آتیلا پسیانی و همسرش.

بیوگرافی ستاره پسیانی

ستاره پسیانی

 

ستاره پسیانی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران متولد ۱۷ شهریور ۱۳۶۴ در تهران و دختر آتیلا پسیانی و فاطمه نقوی بازیگران سینما و تلویزیون و تئاتر است.

ستاره پسیانی موفق به دریافت تندیس بهترین بازیگر زن در سی و ششمین جشنواره بین‌ المللی تئاتر فجر در بخش مسابقه ایران برای بازی در نمایش صد در صد به کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی شده است.

ستاره پسیانی در فیلم و سریال‌ های بسیاری به ایفای نقش پرداخته است که می‌ توان به خاتون، لتیان، آماده باش، ننه دلاور و فرزندان او، ولپن، بیست و یک بار مردن در سی روز، مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش، لانتوری، کوچه بی‌ نام، وارونگی، فرشتگان قصاب، خوب بد جلف ۲، نهنگ آبی، جمشیدیه، کرگدن، سرخ پوست، اتاق ورونیکا و پاییز اشاره کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2xr9l2