پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/10 05:30
ونزدی Wednesday|سریال ونزدی Wednesday|ونزدیWednesday خانواده ی آدامز
کد خبر: 11096

"ونزدی Wednesday" در "نتفلیکس" رکورد شکنی کرد

«ونزدی» رکورد بینندگان تاریخ نتفلیکس در هفته اول را شکسته است.

سریال ونزدی Wednesday شروع طوفانی داشت و توانست با کنار زدن فصل چهارم سریال Stranger Things، بزرگ‌ترین افتتاحیه یک سریال انگلیسی زبان نتفلیکس را بشکند.هفته گذشته بالاخره سریال ونزدی Wednesday از شبکه نتفلیکس پخش شد و با وجود واکنش نسبتا متوسط منتقدان، سریال جدید خانواده آدامز ونزدی Wednesdayبا استقبال مثبت و گسترده بینندگان مواجه شده است. چرا که طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، این سریال رکوردشکنی کرده است. سریال ونزدی Wednesday موفق شد رکورد بزرگ‌ترین افتتاحیه یک سریال در هفته اول پخش شبکه نتفلیکس را بشکند.

آمار بینندگان ونزدی Wednesday

ونزدی

طبق اطلاعات منتشر شده نتفلیکس، سریال The Addams Family جدید با محوریت شخصیت ونزدی آدامز بیش از ۳۴۱.۲ میلیون ساعت توسط بینندگان نتفلیکس در سراسر جهان در هفته گذشته تماشا شده است.

این رکورد پیش از این به سریال Stranger Things 4 تعلق داشت که در اولین هفته پخش خود توانست ۳۳۵ میلیون ساعت تماشا شود و رکورد بزرگ‌ترین افتتاحیه یک سریال انگلیسی‌زبان نتفلیکس را به‌نام خود ثبت کند. صد البته رکورد بزرگ‌ترین افتتاحیه اولین هفته پخش همچنان در دست سریال بازی مرکب است که در اولین هفته پخش از نتفلیکس توانست بیش از ۵۷۱.۷۶ میلیون ساعت در سال ۲۰۲۱ تماشا شود. 

ونزدی آدامز در حال نواختن ویالن در سریال Wednesday

ونزدی

سریال Squid Game در دو هفته پس از آن نیز موفق شد بیش از ۴۰۰ میلیون ساعت به‌صورت پشت سر هم تماشا شود تا رکوردی تاریخی را ثبت کند. همچنین سریال Wednesday در ۸۳ کشور در رتبه اول پر بیننده‌ترین برنامه نتفلیکس قرار دارد که مشابه عملکرد سریال Stranger Things 4 است. نتفلیکس همچنین تخمین می‌زند که حداقل بیش از ۵۰ میلیون خانواده در سراسر جهان حداقل دقایقی از سریال ونزدی را تماشا کرده باشند که میانگین ساعت تماشا هر قسمت این سریال توسط هر خانواده حدودا ۶ ساعت برآورد شده است.

جنا اورتگا در نقش ونزدی آدامز، کاترین زتا جونز در نقش مورتیشیا آدامز، لوئیس گازمن در نقش نقش گومز آدامز، کریستینا ریچی، گوئندولین کریستی، ریکی لیندهوم، جیمی مک‌شین، هانتر دوهان، جورجیا فارمر، موسی مصطفی، اما میرز، نائومی جی. اوگاوا، جو ساندی و پرسی هاینس وایت، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Wednesday حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

تیم برتون به‌عنوان تهیه‌کننده و کارگردان در سریال Wednesday حضور داشته و او ۴ قسمت از این سریال را کارگردانی کرده است. همچنین آلفرد گاف و مایلز میلار، نویسندگان و سازندگان سریال Smallville، قرار است به‌عنوان نویسنده و شورانر در سریال The Addams Family حضور داشته باشند. فصل اول سریال جدید خانواده آدامز قرار است در ۸ قسمت تولید و از نتفلیکس پخش شده، اما سریال ونزدی هنوز برای فصل دوم تمدید نشده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/45ejo4