چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/10 09:30
صهبا شرافتی|صهبا شرافتی بازیگر نون خ ۲| عکسرصهبا شرافتی
کد خبر: 11112

تیپ غیرمنتظره روناک نون خ | صهبا شرافتی زمین تا آسمان فرق کرده!+ عکس

در سریال نون خ ۲ صهبا شرافتی در کنار بازیگران بسیار توانایی به ایفای نقش پرداخته است.

صهبا شرافتی در عکس‌هایی که از خود منتشر کرده با لباس و تیپی کاملا متفاوت نسبت به سریال نون. خ دیده می‌شود.صهبا شرافتی، بازیگر جوان و تازه کار سینما و تلویزیون ایران است.صهبا شرافتی تاکنون در اثار زیادی بازی نکرده است و اکنون با بازی در سریال “نون خ ۲” به شهرت رسیده است.  یکی از بازیگران اصلی  سریال نون خ 2 صهبا شرافتی است.

تصویر متفاوت صهبا شرافتی

صهبا شرافتی

 

همزمان با ادامه تصویربرداری سریال «آزادی مشروط» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی در زندان قصر، تصاویر جدید سریال منتشر شد.

گروه تولید سریال آزادی مشروط که جمعی از کمدین‌های سینما و تلویزیون در آن حضور دارند، به زودی وارد لوکیشن بیمارستان می‌شوند. بیش از نیمی از تصویربرداری این فیلم در بیمارستان می‌گذرد.

پوراندخت مهیمن، لیلا بوشهری، هلیا امامی، بهنوش بختیاری، حدیثه تهرانی، مریم کاویانی، شهین تسلیمی، فاطمه شکری، ساقی زینتی، فریبا ترکاشوند، صهبا شرافتی، ژاله درستکار، نیوشا مدبر، غزاله اکرمی، حوریه مقدم، عاطفه رحمان پور، مهشید زاده‌رعیت، پرنیا کربلائی، پریا انوری، فرناز فضلی، آرزو افشار و آرزو عطاری به عنوان بازیگر در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

سریال ۳۰ قسمتی آزادی مشروط با محوریت طنز درباره فعالیت گروه‌های جهادی، کادر درمان و پرستاران در ایام کرونا و مصائب و شیرینی‌های این دوران به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی در مرکز سیمافیلم ساخته می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2lbl74