پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/11 08:10
بوراک دنیز| بوراک دنیز بازیگر تر کیه ای| بوراک دنیز به همراه سگش
کد خبر: 11143

فیلم عشق و حال بوراک دنیز با سگش| عکس تیپ خاص بازیگر ترکیه ای

به تازگی فیلمی از بوراک دنیز منتشر شده که در حال بازی با سگش است.

بوراک دنیز در روز ۱۷ فبریه سال ۱۹۹۱ میلادی ۲۸ بهمن سال ۱۳۶۹ شمسی در شهر استانبول ترکیه به دنیا آمد. بوراک دنیز کودکی خود را در ازمیر گذراند. چرا که مادر و پدر بوراک دنیز در زمان کودکی از یکدیگر جدا شدند و بوراک دنیز ، به همراه مادرش به ازمیر رفتند.بخاطر تنهایی بیشتر اوقات خود را با دیدن فیلم و سریال می گذراند، به همین دلیل همیشه رویای بازیگری در سر داشت تا اینکه تصمیم گرفت آرزوی خود را عملی کند.او در 18 – 19 سالگی وارد کلاس های بازیگری شد.

فیلمی که از بوراک دنیز در حال بازی با سگش منتشر شده 

بوراک دنیز در جلوی دوربین

بوراک دنیز

اولین بار در سال 2011 وقتی تنها 20 سال داشت در سریال خاطرات دانشکده در نقش اونور جلوی دوربین رفت، سپس یکسال بعد در سرال سلطان بازی کرد.شروع حرفه ایش اما از سال 2013 با سریال جزر و مد شروع شد.

شهرت بوراک دنیز

بوراک دنیز

شروع شهرت بوراک از سال 2016 وقتی 25 ساله بود با سریال عشق حرف حالیش نمیشه شروع شد که در کنار بازیگرانی چون هانده ارچل و هازال کایا ایفای نقش کرد.

بوراک دنیز علاقه به نقش قاتل

بوراک دنیز

می گوید دیگر علاقه چندانی به بازی در شخصیت های قابل پیش بینی شده ندارم و می خواهم برای یکبار هم که شده خودم را در نقش یک قاتل محک بزنم.

روابط شخصی و ازدواج بوراک دنیز

بوراک دنیز

بوراک دنیز در سال 2016 وارد رابطه عاشقانه ای با بوشرا دولی بازیگر و مدل ترکیه ای شد، این دو در جشنواره بین المللی فیلم دبی در سال 2017 هم کنار هم بودند.آنها سال 2018 هم در فیلم Arada کنار هم بازی کردند با این حال اخباری به گوش می رسد که این دو از سال 2019 کنار هم دیده نشدند !

بوراک دنیز: بوشرا یک دل بزرگ دارد

بوراک دنیز

عاشق نگاه و فکرهای بوشرا هستم، نکته ای که توجهم را به خودش جلب کرد تفاوت او با بقیه و تمام افرادی هست که تابحال دیدم ، بوشرا یک دل بزرگ دارد.

جایزه و مدلینگ

بوراک دنیز

بوراک در سال 2017 بهترین بازیگر کمدی/رمانتیک برای سریال عشق حالیش نمیشه شناخته شد و در سال 2018 نامزد بهترین بازیگر درام برای بازی در سریال حکایت ما بوداو در کنار بازیگری بعنوان مدل عکاسی در مجلات مدلینگ فعالیت دارد.

بوراک دنیز: خیلی عجولم

از اینکه خیلی عجول و کم صبر هستم ناراحتم، این بی صبری خیلی وقت ها برایم دردسر ساز شده با این حال سخت در حال تلاش و تمرینم تا همیشه آرام باشم.اما جنبه مثبت اخلاقم؛ خونگرمی و صمیمیت هست .


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4vpgj4