چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/11 18:10
جام جهانی
کد خبر: 11160

کینه‌ای تمام نشدنی در جام جهانی | بازیکن منفور در جام جهانی شناخته شد

بازیکنان غنا پیش از دیدار مقابل اروگوئه در جام‌جهانی ۲۰۲۲ نشان دادند هنوز از لوئیس سوارس کینه به دل دارند.

جام جهانی ۲۰۲۲ مطابق با دوره‌های قبل، با مرحله گروهی ۳۲ تیمی آغاز می‌شود و ۱۶ تیم به مرحله حذفی خواهند رسید. دور یک هشتم، یک چهارم، نیمه نهایی و فینال مسیری است که برنده پیش می‌رود و بازنده به خانه خواهد رفت. برای هر در جام جهانی مسابقه حذفی باید یک برنده در روز وجود داشته باشد و در صورت لزوم از ضربات پنالتی و وقت اضافه برنده را تعیین خواهد کرد. روزانه حداکثر چهار مسابقه در مرحله گروهی در طول روز در مسابقات جام جهانی برگزار خواهد شد. تنها مسابقاتی که با هم تداخل دارند، مسابقاتی هستند که در روز پایانی مرحله گروهی برگزار می‌شوند و این صرفاً برای یکپارچگی رقابت است. بیشتر از نصف احتمالات گروه ایران، حکم به صعود تیم‌ملی از مرحله گروهی جام جهانی می‌دهد.

جام جهانی

پس از ۱۲ سال هنوز هم لوئیس سوارس ستاره تیم ملی اروگوئه به‌شدت نزد غنایی‌ها منفور است و از رفتار بازیکنان‌شان این مسئله را می‌توان فهمید.

پیش از شروع دیدار اروگوئه و غنا در مرحله گروهی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، هنگام دست دادن بازیکنان با یکدیگر، بازیکنان غنایی به ویژه آندره و جردن آیو در صورت سوارس اصلاً نگاه هم نکردند!

عکس | کینه‌ای تمام نشدنی در جام جهانی | بازیکن منفور بخشیده نشد!

سوارس در مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی ۲۰۱۰ با خطای هندی که در آخرین ثانیه بازی انجام داد مانع از برتری غنا شد و ضربه پنالتی را هم آساموا ژیان هدر داد تا در ضربات‌پنالتی لاسلسته با شکست غنا راهی نیمه‌نهایی شود.

بیشترین توهین در جام جهانی نصیب کاپیتان شد | دلیل اصلی واکنش تند در فضای مجازی مشخص شد

منبع: خبر ورزشی

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2lbj74