سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/12 11:30
میترا رفیع|تولد میترا رفیع|میترا رفیع بازیگر
کد خبر: 11197

کام تلخ میترا رفیع در جشن تولدش شیرین شد|عذرخواهی میترا رفیع از مردم+ عکس

میترا رفیع بازیگر 25 ساله سینما و تلویزیون یکی از جدیدترین هنرمندان زن ایرانی است.او درشب تولدش در صفحه اینستاگرام خود استوری منتشر کرده و از مردم معذرت خواهی کرده است.

میترا رفیع، بازیگر سینما و تئاتر، 12 آذر ماه سال 1373 در تهران متولد شد.میترا رفیع در شب تولدش استوری منتشر کرد و نوشت آرزوهای امسالم قبل فوت کردن شمع خیلی فرق داشتند با آرزوی هر سال...میترا رفیع در استوری دیگر در شب تولدش نوشت ازتک تک دوستانی که در این زمان که کاممان تلخ است تبریکشان در شب تولدم باعث دلگرمی ام شد ممنونم.

استوری های میترا رفیع در شب تولدش

میترا رفیع

میترا رفیع

درباره میترا رفیع

میترا رفیع

مدرک کارشناسی ارشد بازیگری خود را از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه سراسری هنر تهران دریافت کرده است.میترا رفیع فعالیت بازیگری خود را از سال 1379 در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز کرد و وارد دنیای هنر شد.میترا رفیع در سال 1387 با بازی در نمایش «نقطه چین‌های متّصل به تو» به کارگردانی امیرحسین شفیعی در سی‌و‌هفتمین جشنواره تئاتر فجر حضور داشت و جایزه بهترین بازیگری زن را در این جشنواره از آن خود کرد.

حضور میترا رفیع در تئاتر

میترا رفیع

آخرین حضور تئاتری وی، در نمایش «دوزخ» به کارگردانی رضا اصغری در پائیز سال 1396 بود. میترا رفیع در تئاترهای «خانه ی برنارد آلبا» به کارگردانی محمد براری، «اسب های پشت پنجره» به کارگردانی پویا یادگاری، مونولوگ «کافه پولشری» به کارگردانی پویا یادگاری، ""از این تاریکی" به کارگردانی میترا رفیع ، «باغ آلبالو» به کارگردانی مهران جلیلوند، نمایش "لانه ی خرگوش" به کارگردانی فریبرز کریمی، نمایش "یه جوری مثلِ..." به کارگردانیِ میترا رفیع، نمایش "آسمان زرد" به کارگردانی سهیل صدیقی، نمایش "بکی شارپ / Becky sharp" ترجمه و کارگردانیِ خودش و نمایش تک نفره ی «تنید» به کارگردانی جواد اسماعیلی نیز به ایفای نقش پرداخته است.

جوایز میترا رفیع

میترا رفیع

از جوایزی که او تاکنون کسب کرده است می‌توان به؛ جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره تئاتر فجر(سال 1387)، جایزه بهترین بازیگری زن از جشنواره تئاتر تک نفره نیاوران(سال 1385)، جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره تئاتر دانشگاهی(سال 1391)، جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره مونولوگ دانشگاه های هنر(سال 1392) و جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره مونولوگ دانشگاه های هنر(1392) اشاره کرد. او همچنین در جشنواره تک نفره نیاوران در سال (1392) و جشنواره ی تئاترِ دانشجوییِ همان سال مورد تقدیرِ هیٲت داوران قرار گرفت.

میترا رفیع در سینما

میترا رفیع

میترا رفیع در سال(1397) با بازی در فیلمِ سینمایی "کلمبوس" به نویسندگی و کارگردانی هاتف علیمردانی پا به سینما گذاشت و کمی بعد برای بازی در فیلم "من می ترسم" با بهنام بهزادی همکاری داشت . او در سال (1398) برای بازی در سریال "از سر نوشت" جلوی دوربینِ محمدرضا خردمندان رفت وبازی در نقشی متفاوت را در پرونده ی کاری اش ثبت کرد.

میترا رفیع تا کنون بارها با فیلمسازهای کوتاهِ ایرانی همکاری داشته است.

میترا رفیع تجربه کارگردانی

میترا رفیع

میترا رفیع، تجربه کارگردانی سه تئاتر «یه جوری مثلِ...» ، «از این تاریکی» و "بکی شارپ/Becky Sharp" را دارد که نمایش «یه جوری مثلِ...» در جشنواره لاهور پاکستان دعوت شده بود. او در سمت کارگردان هنری تولیداتِ یک فصل از شبکه امید صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز فعالیت داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/36g5z4