پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/13 11:20
هانده ارچل | هانده ارچل بازیگر ترکی | هانده ارچل در نمایشگاه
کد خبر: 11257

عکس های هانده ارچل با تیپ خاص پاییزی | Hande Erçel با تیپ متفاوت کولاک کرد + تصاویر

هانده ارچل به تازگی در یک گالری هنری دیده شده است در ادامه تصاویرجدیداین بازیگر زیبا را ببینید.

هانده ارچل بازیگر زن جوان ترک است، هانده ارچل که با بازی در سریال دختران آفتاب، وارد حرفه بازیگری شد.هانده ارچل سپس با ایفای نقش حیات در سریال عشق حرف حالیش نمیشه به شهرت رسید. آخرین سریالی که هانده ارچل در آن حضور داشت،‌ سریال تو در خانه‌ام را بزن است.

هانده علاوه بر بازیگری مدل نیز می‌باشد. او در بسیاری از تبلیغات حضور داشته است. کاهش و ایجاد تناسب وزنی هانده، در افزایش زیبایی و شهرت او تاثیر بسیاری داشت. یکی از پرطرفدارترین صفحه‌های اینستاگرام ترکیه متعلق به هانده است. او حدود 30 میلیون دنبال‌کننده دارد.

هانده ارچل در یک گالری هنری

هانده ارچل

هانده ارچل

به تازگی شایعات بسیاری دامان هانده را گرفته است. حتی زمانی که خبرنگاران در رابطه با روابط او و یا عمل‌های زیبایی از او می‌پرسند، هانده عصیان کرده و محل را ترک می‌کند. به دور از این حواشی، به تصاویر زیبای هانده ارچل در یک گالری هنری را تماشا کنید.

 

 

بیوگرافی هانده ارچل

هانده ارچل

Hande Erçel در ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳ در شهر باندیرما به دنیا آمد. پدرش اهل ترکیه و مادرش آلمانی است. هانده پس از کسب عنوان دختر شایسته ترکیه در سال ۲۰۱۲ و هم‌زمان با بازی در سریال چکاوک، وارد حرفه مدلینگ شد. او در سالی که گذشت عنوان زیباترین زن مسلمان را دریافت کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3g6xd2