چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/14 03:30
جواد کاظمیان | حواشی جواد کاظمیان |فوتبالیست سابق جواد کاظمیان
کد خبر: 11275

عکس استوری جواد کاظمیان | این روزها پر از خشم و کینه ام !

جواد کاظمیان بازیکن سابق فوتبال به تازگی استوری در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده و نوشته این روزها پر از خشم و کینه ام و فقط دویدن آرامم می کند...

به باور اغلب فوتبال دوستان جواد کاظمیان در سال های پیشین از ستارگان قدیمی و متعصب باشگاه پرسپولیس بوده است.چرا که روحیه جنگندگی جواد کاظمیان در میدان بازی و همچنین عشق به حد و مرزش به تیم پرسپولیس باعث شد جواد کاظمیان همیشه در مرکز توجه هواداران فوتبال قرار بگیرد.

اما کاظمیان این روزها با اظهار نظرهای جنجالی و گاها عجیب اش حتی بیشتر از زمان جوانی اش باعث جلب توجه مخاطبین شبکه های اجتماعی شده است.

استوری جدید جواد کاظمیان

جواد کاظمیان

در همین ارتباط او ساعاتی پیش تصویری متفاوت و خطرناک از خودش را در صفحه اینستاگرام اش برای طرفداران اش منتشر کرده که سوژه ای خبرساز شده است. حرکت دردسر ساز جواد کاظمیان در جاده های اطراف تهران ستاره سابق پرسپولیس در این تصویر نشان می دهد که در حال دویدن در یک جاده کوهستانی و پاییزی در حوالی تهران است.

همچنین او در یادداشتی اشاره کرده است که در این روزها که سراپا خشم است فقط دویدن آرامش می کند و حتی می تواند تا آخر دنیا بدود.

کاظمیان یکی از با استعداد ترین وینگر های فوتبال ایران بود که در مقطعی بواسطه عملکرد درخشان اش در باشگاه پرسپولیس او را به مهدوی کیای فوتبال ایران تشبیه می کردند.

حتی برخی از کارشناسان حوزه فوتبال معتقدند که او به خاطر وجود رقبایی چون مهدی مهدوی کیا آنطور که باید نتوانست فرصت درخشش در تیم ملی فوتبال را پیدا کند.

در همین خصوص حالا جواد کاظمیان به یاد ایامی که در تیم ملی بود تصویری را در صفحه شخصی اینستاگرام اش منتشر کرده و از زمین و زمان گله کرده است.

خوشحالی بعد گل جواد کاظمیان

جواد کاظمیان

 تصویر قدیمی خوشحالی معروف پس از گل جواد کاظمیان را نشان می دهد، چرا که او همیشه پس از گلزنی پیراهن اش را به نشانه شادی از تن در می آورد.

همچنین ستاره سابق تیم پرسپولیس در این استوری نوشته است:

زمانه سیاه سپری می شود روشنایی بر آستانه ایستاده است. باران می نشیند آسمان صاف خواهد شد، آرامش فرا خواهد رسید و شور بختی ما به پایان می رسد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/48kzk4