جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/14 11:59
فروش اقساطی خودرو
کد خبر: 11313

فروش اقساطی خودرو به بازنشستگان و کارمندان | تسهیلات ویژه خودرو برای بازنشستگان

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: فرهنگیان در حین و بعد از خدمت تسهیلات دریافت می‌کنند و به قشر عظیمی از معلمان فروش خودرو لیزینگی خواهیم داشت.

حمید رضا نجف‌پور مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در نشست خبری خود اظهار کرد: ما مقید به شفاف سازی و اطلاع رسانی هستیم. این ایام، ایام تصویب قانون اساسی است که در سال ۵۸ انجام شد.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: صندوق ذخیره فرهنگیان که متعلق به فرهنگیان کشور است، ۲ دسته سهام دار دارد و در طول ۲۷ سال گذشته افراد زیادی از فرهنگیان عضو صندوق شده‌اند.

نجف پور بیان کرد: اعضای فعال صندوق ماهانه واریزی‌های خود را دریافت می‌کنند؛ در گذشته این صندوق اقدامات زیادی داشته و امروز ۴ هلدینگ بزرگ اقتصادی دارد و نزدیک به ۶۰ شرکت نیز در این ۴ هلدینگ داریم.

وی افزود: مدیران گذشته اقدامات خوبی داشته‌اند، اما با چالش‌های گوناگونی نیز از حیث‌های متفاوت روبه رو بودیم. برای این چالش‌ها باید در مسیر بهبود قدم برداشت و برای بهبود آن قدم‌های بلندی برداشته شده، اما حل مسئله در یک زمان کوتاه ممکن نیست.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: مهم‌ترین و کلیدی‌ترین خبر برای سهام‌داران موضوع ارزش مالکانه است و ما در ۳ ماه اخیر مذاکرات و تعاملات خوبی داشته‌ایم تا طرح احیا بانک سرمایه به سرانجام برسد.

نجف پور با بیان اینکه ما در صندوق تاخیر ۱۰ ساله در تعیین ارزش مالکانه داشتیم گفت: اگر قرار باشد هر مجموعه اقتصادی بورسی شود، باید بندهای فرا بورس را رعایت کنند و زمانی که تعداد زیادی پرونده حقوقی وجود داشته باشد نمیتوان به سمت بورسی شدن رفت.

وی افزود: با استقرار دولت جدید کارهای خوبی شکل گرفت؛ کارگروه ویژه‌ای ایجاد شد تا موضوعات آسیب شناسی شود و برای اجرای طرح ارزش مالکانه ۱۰ روش علمی درآمد که هر کدام محاصن و معایبی داشت، اما هفته گذشته طرح به تصویب هییت امنا رسید.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: شفاف سازی مالکیت اعضا را خواهیم داشت و معلمان در آینده طبق قانون به سهام خود خواهند رسید.

نجف پور بیان کرد: ما به دنبال تقویت سهامداران هستیم و  طرح‌های تشویقی نیز برای آن‌ها در نظر داریم.

وی با بیان اینکه تا سال آینده بسیاری از شرکت‌ها بورسی خواهند شد گفت: در تعامل با مجموعه بورس و فرا بورس کارهای بورسی شدن را انجام می‌دهیم و مسیر بورسی شدن برای ۹ شرکت در حال طی شدن است.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: فرهنگیان در حین و بعد از خدمت تسهیلات دریافت می‌کنند و به قشر عظیمی از معلمان  فروش خودرو لیزینگی  خواهیم داشت.

طرح فروش قسطی ۱۰ مدل خودرو به بازنشستگان

(۱۴۰۱/۰۸/۰۳)طرح فروش قسطی ۱۰ مدل خودرو به بازنشستگان با مبلغ پیش پرداخت ۳۰ تا ۴۵ درصد، نرخ سود ۲۱ درصد و تسویه ۶۰ ماهه اجرا می شود. جزییات بیشتر از اسامی خودروها، قیمت و مبلغ اقساط در ادامه مطلب آمده است.

به گزارش  پایگاه خبری تصویر زندگی  به نقل از اقتصاد نیوز، بازنشستگان می توانند به صورت خرید قسطی صاحب ۱۰ مدل خودرو شوند. تیگو، آریزو و ام وی ام های مختلف ۱۰ مدل خودرو در نظر گرفته شده هستند.

بازنشستگانی که سازمان‌های آنها با گروه مدیران خودرو قرارداد دارند می توانند از طرح فروش قسطی این شرکت برای خرید انواع مدل های خودرو ام وی ام، تیگو و آریزو استفاده کنند.

پیش پرداخت های در نظر گرفته شده برای خودروها بسته به مدل خودرو ۳۰ و ۴۵ درصد است و تسویه در یک بازه زمانی ۶۰ ماهه باید انجام شود. نرخ سود آن نیز از سوی شرکت ۲۱ درصد عنوان شده است.

البته رقم اقساط خودروهای تیگو و آریزو با توجه به قیمت تعیین شده برای چهار مدل عرضه شده بین ۹ میلیون تا ۱۷ میلیون تومان است.سنگینی قسط ماهانه برای خودروهای ام وی ام عرضه شده در این طرح هفت تا ۱۳ میلیون تومان در ماه است.

مشخصات فنی خودروهای عرضه شده

یکی از خودروهای عرضه چری تیگو ۵ است که یک شاسی بلند جمع و جور و نیمه لوکس از شرکت چری چین است.چری تیگو ۵ با دو چهره به بازار کشورمان عرضه شده که شامل نسخه‌های قبل از فیس لیفت و پس از فیس لیفت می‌شوند. علاوه برآن این خودرو در دو تیپ از امکانات و تجهیزات به دست مشتریان رسیده که نمونه نیمه فول آن لاکچری نام دارد و نسخه تمام فول نیز اکسلنت لقب گرفته است.

تیگو هفت نیز یک کراس اور مدرن با تکنولوژی پیشرفته تر تیگو ۵ است. عرضه تیگو ۷ در بازار ایران از اواسط مرداد ۹۶ به شکل رسمی آغاز شد و ابتدا فقط در تیپ اکسلنت به‌ دست مشتریانش رسید. در پاییز ۹۷ ، تیپ ای ای آن هم معرفی شد. تیپ ای ای که از مدل ۹۸ به بازار کشورمان راه یافت ، همان پیشرانه تیپ اکسلنت را دارد.

از آخرین اخبار خودرو در ۲۴ ساعت گذشته باخبر شوید

در ایران کراس‌اورهای چری با نام تیگو فروخته می‌شوند، سدان‌های چری نیز با نام آریزو عرضه می‌شوند. در طرح فروش قسطی، آریزو شش با قیمت ۸۷۳ میلیون تومان عرضه می شود. این خودرو همان مدلی است که چری با یک غافلگیری در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۱۸ و پسا از آریزو هفت رونمایی کرد. آریزو GX پرده با نام آریزو ۶ در کشورمان شناخته می‌شود. چینی‌ها، آریزو۶ را با پلتفرم M۱X ساخته‌اند؛ یعنی همان پلتفرمی که با همکاری جگوار لندرور، برای خودروهای چری طراحی و تولید شده است.

انواع مختلف ام وی ام نیز در طرح فروش اقساطی قرار گرفته اند. ام وی ام در سگمنت کراس اوورهای شهری کوچک قرار می گیرد.

طرح فروش قسطی خودرو به بازنشستگان (جدول قیمت و مبلغ اقساط)


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4mdvj4