چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/16 07:08
مهشید جوادی
کد خبر: 11398

آرایش غلیظ و ظاهر نامتعارف مهشید جوادی | بازیگر بچه مهندس رو دیگه نمیشه شناخت! + عکس

هشید جوادی متولد ۱۳۷۴ است.مهشید جوادی متولد ارومیه است.مهشید جوادی بازیگر ایرانی است. اخیر استوری از خودش منتشر کرده است که باعث شئکه شدن مخاطبان شده است.

مهشید جوادی متولد ۱۳۷۴ است.مهشید جوادی متولد ارومیه است.مهشید جوادی بازیگر ایرانی است.مهشید جوادی در مجموعه های” دریا” و” آنام” به ایفای نقش پرداخته است.مهشید جوادی بعد از آن در فیلم ۵۲ هرتز در کنار شقایق فراهانی به ایفای نقش پرداخت و در سریال راه و بی راه و عمودی ها، هم مقابل دوربین رفته است.مهشید جوادی به تازگی در سریال بچه مهندس ۳ نیز هنرنمایی کرده است

.مهشید جوادی

بد نیست درباره مهشید جوادی بیشتر بدانید

جوادی پس از ورودش به عرصه‌ی بازیگری در چند فیلم کوتاه و تله فیلم حضور داشت و نخستین بار نیز در سال ۱۳۹۳ بود که در سریال «حورمت» جلوی دوربین رفت. این سریال که به زبان آذری ساخته شده بود در شبکه‌ی استانی آذربایجان غربی پخش شد.

مشهید جوادی

بازیگر بچه مهندس

مهشید فعالیت‌های حرفه‌ایش را از ارومیه آغاز کرد و در این راه برنامه‌های مشخصی نیز برای خودش داشته. به گفته‌ی او: «خیلی اتفاقی وارد بازیگری نشدم و قبل از ورود به این حرفه برنامه‌ریزی شخصی برای این عرصه داشتم.» جوادی که فعالیت در شبکه‌های استانی را بی‌فایده می‌دانست در این‌باره گفته است: «در ارومیه هم تئاتر کار می کردم و هم دو سریال تلویزیونی به زبان ترکی آذری برای شبکه استانی آنجا بازی کرده بودم.

مهشید جوادی

بازیگر جوان

اما بازی در شبکه‌های استانی به نحوی درجازدن است و پیشرفتی برای هنرپیشگی به حساب نمی‌آید». سریال «دریا» محصول سال ۱۳۹۵ یکی از همین آثاری است که خانم جوادی را در شبکه‌ی استانی ارومیه جلوی دوربین برد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/27jne2