جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/17 09:30
بازیگر |بازیگر سینما | بازیگر معروف
کد خبر: 11468

تصاویر جدید بازیگر چشم زمردی ایران

این بازیگر تا کنون در فیلم هایی چون مسافر، زایر سرای ممتاز، کلانتر، وفا، سرنوشت، دیدار، سه در چهار، مادر زن سلام و بی اجازه به ایفای نقش پرداخته است.

هنگامی که در دوره راهنمایی درس می خواند فیلم سینمایی عروس با بازیگری نیکی کریمی در آن ایفی نقش کرده بود از تلویزیون پخش شد.دوستان و اقوامی که فیلم را دیده بودند به او گفتند که شباهت زیادی بین او و نیکی کریمی بازیگر وجود دارد و همان حرف موجب شد تا به بازیگری علاقه مند شود …سولماز آقمقانی بازیگر خوش چهره که به رنگ چشمای زمردیش معروفه عکس هایی از خود در فضای مجازی منتشر کرده است.

عکس های جدید سولماز آقمقانی 

بازیگر سینما

بازیگر سینما

 سولماز آقمقانی زاده ۱۴ خرداد ۱۳۶۳ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است. سولماز آقمقانی فارغ التحصیل لیسانس از دانشگاه هنر است.سولماز آقمقانی فعالیت خود را با شرکت در کلاس های بایگری و دریافت مدرک بازیگری بطورت حرفه ای شروع کرد. سولماز آقمقانی تاکنون در فیلم‌هایی چون مسافر، کلانتر، زائر سرای ممتاز، وفا، سرنوشت، مادر زن سلام و بی اجازه و همچنین در مجموعه‌های تلویزیونی دیدار، راه شب، سه در چهار، ما فرشته نیستیم، روزگار قریب و تعطیلات رویایی به ایفای نقش پرداخته‌است. در فیلم سینمایی دو عروس به کارگردانی داود موثقی او و همسرش علی خیامی در کنار یکدیگر به ایفای نقش پرداختند.

بازیگر سینما

سولماز آقمقانی از بازیگران سینما و تلویزیون عکس هایی از خود در فضای مجازی منتشر کرده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3wqgv3