جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/17 10:01
بازیگر | بازیگر خانم | تیپ بازیگر خانم
کد خبر: 11469

تیپ بازیگر خانم ایرانی که به تقلید از تیپ آردی هپبورن انگلیسی است

انتشار تصویری از لاله مرزبان در شبکه های اجتماعی که نشان می دهد او تیپی کلاسیک در خیابان های تهران دارد، جنجال به پا کرده است.

وقتی لاله مرزبان بازیگر تیپ آدری هپبورن انگلیسی را تقلید می‌کند! تصویر لاله مرزبان شبیه بازیگران دهه 50 میلادی سینمای هالیوود و انگلیس شده است. البته خود این بازیگر نوشته است که مشغول کلاسیک بازی بوده است و این تیپ ها مربوط به این پروژه عکاسی بوده است.

تیپ بازیگر

او در ذیل این پست به نام تعدادی از این چهره های مشهور دهه 50 سینمای انگلیس و هالیوود اشاره کرده و گفته که از آن ها تقلید کرده است.

این جنجال ها و بلواها در حالی است که این تصویر هفته های قبل توسط لاله مرزبان منتشر شده است، ولی اکنون برای او به دردسری تازه بدل شده است.

هر چند خودش به این انتقادها پاسخی نداده است.

وقتی لاله مرزبان تیپ آدری هپبورن انگلیسی را تقلید می‌کند!

 

«بی همه چیز» با بازی لاله مرزبان در شبکه‌های ماهواره‌ای قاچاق شد

فیلم بی همه چیز

فیلم سینمایی «بی همه چیز» آخرین ساخته محسن قرایی بدون اکران آنلاین و نمایش در پلتفرم‌ها، از شبکه‌های ماهواره‌ای سر درآورد و آن‌ها به کرات در حال پخش نسخه باکیفیت این فیلم هستند.

به گزارش فیلم‌نیوز، «بی همه چیز» عنوان آخرین ساخته سینمایی محسن قرایی است که در سال 1400 و در دوران بازگشایی سینماها در ایام کرونا روی پرده رفت و موفق شد نزدیک به ده میلیارد تومان فروش کند.

همزمان با این فیلم تعداد دیگری فیلم هم روی پرده رفتند که همگی بلافاصله بعد از پایان نمایش عمومی خود به شکل آنلاین از طریق پلتفرم‌ها عرضه شدند، اما درباره «بی همه چیز» این اتفاق نیفتاد.

در همان برهه زمانی خبری در رسانه‌ها منتشر شد که قرار است فیلم «قرایی» به عنوان ویژه برنامه نوروزی پلتفرم‌ها اکران شود که بازهم خبری نشد.

«بی همه چیز» که پیش بینی می‌شد در اکران آنلاین با موفقیت تجاری مواجه شود ، در سال 1401 هم از طریق پلتفرم‌ها عرضه نشد تا اینکه در نهایت نسخه قاچاق و البته با کیفیت آن از شبکه‌های ماهواره‌ای سر درآورد.

الان مدتی است که این فیلم روی آنتن شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان رفته و این شبکه‌ها به دفعات اقدام به پخش نسخه با کیفیت آن کرده‌اند.

در این فیلم پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، هادی حجازی‌فر، پدرام شریفی، لاله مرزبان، مهتاب نصیر‌پور، فرید سجادی حسینی و باران کوثری بازی دارند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2xrzz2