پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/17 16:38
جنیفرلوپز
کد خبر: 11494

تیپ اناری جنیفرلوپز با ژست های منشوری غوغا کرد | جنیفرلوپز به سیم آخر زد

جنیفر لین لوپز خواننده،رقصنده، بازیگر، صداپیشه، تهیه کننده، نویسنده و طراح مد آمریکایی است.

جنیفر لین لوپز  خواننده،رقصنده، بازیگر، صداپیشه، تهیه کننده، نویسنده و طراح مد آمریکایی است.جنیفر لوپز در ۲۴ ژوئیه ۱۹۶۹ به دنیا آمد.جنیفر لوپز در محله کسل هیل شهر نیویورک زاده شد.جنیفر لوپز دارای فرزندان دوقلوی دختر و پسر است.

جنیفرلوپز

جنیفر لوپز در زمینه طراح مد نیز معروف است. بیشتر زیورآلات خود را با سبکی خاص طراحی کرده و با لباس هایش ست می‌کند، این موضوع بسیار مورد توجه مدگرایان امروزی قرار گرفته است.

jennifer-lopez-clothing-set-600x416

ترکیب طلا و الماس در گوشواره‌های گرد و یا گردنبند خاص ماری شکل و نیز ترکیب نقره و الماس با لباس‌های همرنگ آن جلوه خاصی به تیپ این سلبریتی بخشیده است همچنین او در طراحی زیور آلات خود از ترکیب نقره و بدلی جات نیز استفاده می‌کند و دستبند‌هایی با طرح‌های نوین و جالب را با لباس‌هایی به رنگ سفید و یا نقره‌ای ست می‌کند.
 

جنیفرلوپز در بهره‌گیری از زیورآلات طلا با لباس‌هایی به رنگ بژ و یا طلایی بیشتر استفاده کرده و جلوه بهتری از خود به نمایش می‌گذارد.

 

خبرداغ: عاملان ترور شهید محسن فخری زاده دستگیر شدند!+فیلم و جزئیات

jennifer-lopez-clothing-set-4

تصاویر ست لباس های جنیفر لوپز

جنیفر لین لوپز رودریگز زاده ۲۴ ژوئیهٔ ۱۹۶۹ در نیویورک با نام مستعار جِی.لو (J.lo)؛ بازیگر، خواننده، ترانه‌سرا، رقصنده، صداپیشه، تهیه‌کننده فیلم، شخصیت تلویزیونی، طراح مد و تاجر اهل آمریکا است.

او بازیگری را به‌طور حرفه‌ای از سال ۱۹۸۶ شروع کرد و در سال ۱۹۹۷ اولین نقش اصلی خود را با ایفای نقش در فیلم سلنا براساس شخصیتی با همین نام تجربه کرد که نامزد جایزه گلدن گلاب شد. او سپس با بازی در خارج از دید و قطار پول خود را به عنوان یک ستاره سینما مطرح کرد و در سال ۱۹۹۹ فعالیت در عرصه موسیقی را هم با انتشار اولین آلبومش به نام آن د سیکس شروع کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4y5ee2