سه‌شنبه 29 اسفند 1402 - 19 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/18 05:33
علی پروین | پیشکسوت فوتبال علی پروین | علی پروین بازیکن سابق پرسپولیس
کد خبر: 11507

تقاضای علی پروین از مردم بعد خاکسپاری برادرش + عکس

علی پروین که به تازگی برادرش مجید پروین را از دست داده در استوری اینستاگرام خود از مردم تقاضا کرد...

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس  علی پروین در غم از دست دادن برادرش به سوگ نشست. مجید پروین برادر علی پروین که به علت بیماری در بیمارستان بستری بود، صبح سه شنبه درگذشت.مجید پروین  برادر علی پروین مدتی به عنوان مربی تیم‌های پایه پرسپولیس فعالیت می‌کرد.تقاضای علی پروین این پیشکسوت فوتبال از مردم برای برادرش بعد از خاکسپاری نماز شب اول قبر بخوانند.

علی پروین

 مجید پروین برادر علی پروین

علی پروین

“مجید پروین” متولد دهه چهل در محله بازار کوچه غزیبان معلم ورزش و مربی فوتبال اهل ایران بود. او برادر کوچکتر علی پروین اسطوره فوتبال کشورمان است. مجید پروین معلم ورزش و مربی پایه های باشگاه پرسپولیس و مربی جوانان پرسپولیس و مربیگری فوتبال پایه بود. او که از سال ها پیش درگیر بیماری سرطان بود، در نهایت روز سه شنبه ۱۵ آذرماه امسال (۱۴۰۱) درگذشت و مراسم تشییع و خاکسپاری ایشان نیز با حضور بزرگان فوتبال در بهشت زهرا روز پنجشنبه ۱۷ آذرماه ۱۴۰۱ برگزار شد

پدرش احمد پروین در سال ۱۳۵۰ درگذشت و مادرش مادرش نصرت خانم نیز در سال ۷۸ به رحمت خدا رفت. او دو برادار به نام های محمود و علی دارد. علی پروین در حیطه فوتبال فعالیت میکند و پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس است و برادرش محمود نیز کارمند بنیاد جانبازان است.

سوابق

مرحوم مجید پروین معلم ورزش و مربی پایه های باشگاه پرسپولیس، مربی جوانان پرسپولیس و مربی اسبق رده‌های سنی باشگاه پرسپولیس بود.

مجید پروین سرمربی در سال ۹۴ مربی جوانان پرسپولیس شد. او با پیشنهاد محمد پنجعلی و تائید مدیریت باشگاه، هدایت تیم سرخپوشان جوان را به عنوان سرمربی بر عهده داشت. مجید پروین نیز در ادوار مختلف، در تیم‌های پایه پرسپولیس فعالیت کرده بود و از مربیان شناخته شده در این رده سنی است.

سوابق مجید پروین

مجید پروین

در مراسم خاکسپاری مرحوم مجید پروین، برادر علی پروین، پیشکسوتانی چون محمد مایلی‌کهن، حمید درخشان، علی‌اصغر مدیرروستا، فنونی‌زاده، یوسفی و علیرضا نیکبخت از بین بازیکنان قدیمی و محمد محمدی، معاون باشگاه پرسپولیس، حضور داشتند.

علت فوت و درگذشت

مجید پروین

مرحوم مجیدپروین مربی سابق باشگاه پرسپولیس در فوتبال پایه، دو روز قبل بر اثر پیشروی بیماری سرطان دار فانی را وداع گفته بود. او یکی از آدم‌های خوب فوتبالی ایران بود، یکی مثل ایرج قلیچ‌خانی که همیشه دوست داشت داشته‌های خود را بدون هیاهو در اختیار نوجوانان و جوانان قرار دهد و از دور لذت پیشرفت آن‌ها را ببیند و به آن ببالد. از این جور آدم‌ها که برای دیده نشدن در زمین فوتبال عرق می‌ریزند در این فوتبال کم داشته و کم داریم و مجید پروین یکی از آن‌ها بود.

پیام های تسلیت

در پی درگذشت مجید پروین مربی پیشین رده‌های پایه باشگاه پرسپولیس، پایگاه خبری این باشگاه نوشت: علی پروین، امروز (سه‌شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱) در غم از دست دادن برادر خود، عزادار شد. مجیدپروین از زحمتکشان فوتبال و عرصه مربیگری فوتبال پایه بود که در مقاطع مختلف به عنوان سرمربی، هدایت تیم‌های پایه باشگاه را نیز برعهده داشت. وی از چهره‌های نام‌آشنا و شناخته‌شده در فوتبال پایه تهران و کشور بود و در طول سال‌ها فعالیت در این عرصه، بازیکنان مطرحی را تحویل فوتبال ایران داد.

متاسفانه مجیدپروین مدت‌ها با بیماری صعب العلاج، دست و پنجه نرم کرد و امروز به دیدار حق تعالی شتافت. باشگاه ورزشی فرهنگی پرسپولیس با صدور پیامی، این مصیبت را به خانواده محترم پروین و به طور خاص به پیشکسوت نامدار فوتبال ایران و پرسپولیس، علی پروین، تسلیت می‌گوید. از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم، آمرزش الهی و برای بازماندگان صبر و طول عمر مسالت داریم.

روحش شاد و یادش گرامی باد…

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4dqpd2