یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/18 06:30
امیرحسین آرمان | امیر حسین آرمان بازیگر | امیرحسین آرمان و پدر و مادرش
کد خبر: 11509

امیر حسین آرمان و عکس خاصی که از پدر و مادرش منتشر کرد | امیر حسین آرمان شبیه کدومشونه؟

امیرحسین آرمان از بازیگران جوان و خوش چهره سینما و تلویزیون ایران است که در سال‌های اخیر و پس از بازی در سریال مانکن بر شهرت و محبوبیت او افزوده شد.

امیرحسین آرمان هنرپیشه معروف سینمای ایران به واسطه خوش تیپ بودنش در عرصه مدلینگ نیز فعالیت می کند. از آثار امیرحسین آرمان هنری می توان به بازی در سریال کیمیا و فیلم سینمایی دشمن زن اشاره کرد. در قسمت زیر تصویری جالب از پدر و مادر امیرحسین آرمان را قرار داده ایم. 

تصویری جالب از امیرحسین آرمان در کنار والدینش را مشاهده کنید:

امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان

بازیگران سریال میدان سرخ

میدان سرخ

داستان زنی تنها بنام شیدا (مهتاب کرامتی) را روایت می کند که ناخواسته وارد بازی وحشتناکی می شود که توسط همسرش و یک تروریست خارجی شکل گرفته است.

او برای نجات جان دخترش در معرض انتخاب میان عشق، انتقام و قدرت قرار می گیرد و با سه قاچاقچی مطرح و قدرتمند به نام های پاپ، مبینی و مکین مدتی همراه می شود، غافل از آنکه پایان این بازی، خون بار خواهد بود.

در لیست بازیگران سریال میدان سرخ نام بازیگران بنام و محبوبی همچون مهتاب کرامتی، حمید فرخ نژاد، امیرحسین آرمان، بهرام افشاری، رضا یزدانی، علی مصفا، ستاره اسکندری، مسعود کرامتی، کاظم سیاحی، سعید داخ، لیندا کیانی، سوگل قلاتیان، مهدی رکنی، بهزاد خلج، سحر نظام دوست، بهدخت ولیان , آرمین رحیمیان مشاهده می شود.

حمید فرخ نژاد در میدان سرخ

حمید فرخ نژاد

وجود بازیگرانی همچون حمید فرخ نژاد که مدت زیادی از شبکه نمایش خانگی دور بود و سریال میدان سرخ اولین بازی او در ژانر اکشن و جنایی است، از عوامل تاثیر گذار در پیگیری مخاطبان این مجموعه است.

امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان

همچنین حضور بازیگران بنام دیگر همچون مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، امیر حسین آرمان، رضا یزدانی و آرمین رحیمیان (که شاهد بازی درخشان او در فیلم شبی که ماه کامل شد بودیم) در مجموعه میدان سرخ که ژانر تازه و متفاوتی دارد عوامل موثری در جذب مخاطبان بوده است و حتی منتقدان زیادی را مشتاق کرده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3g6yx2