چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/18 11:30
سحر قریشی|سحر قریشی بازیگر| سحر قریشی با تتلو
کد خبر: 11517

سحر قریشی در تار عنکبوتی شبکه من وتو | تا دیر نشده سحر قریشی را از دام کیوان عباسی نجات دهید!

کیوان عباسی مدیر شبکه من و تو که یکی از دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی است با تحریف یک ضرب المثل قدیمی و انتشار فیلمی از نوید افکاری قصد ریختن به بنزین روی آتش اغتشاشات را دارد.

کیوان عباسی مدیر شبکه من و تو که یکی از دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی است با تحریف یک ضرب المثل قدیمی و انتشار فیلمی از نوید افکاری قصد ریختن به بنزین روی آتش اغتشاشات را دارد تا به این شکل چنین تصوری برای مردم بسازد که اغتشاشگرانی مثل نوید افکاری و محسن شکاری بی گناه اعدام شده اند اما ظاهرا سحر قریشی نیز مانند بسیاری دیگر از سلبریتی ها در دام فریب دشمنان جمهوری اسلامی افتاده و ای کاش آن دسته از فالوورهای هوشیار سحر قریشی که قدرت تشخیص حق از باطل را دارند برای نجات سحر قریشی از این دام اقدام کنند. سحر قریشی چندی پیش حاشیه های زیادی با تتلو داشت و حالا نیز سحر قریشی در حال ساخت حاشیه های جدید است.

کیوان عباسی

 

کیوان عباسی

 

حاشیه های جنجالی سحر قریشی

سحر قریشی

سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است که در سال های اخیر به ایفای نقش در خیلی از فیلم ها و سریال ها پرداخته است. سحر قریشی زاده 1366 است. سحر قریشی برای اولین بار در سال 1388 با فیلم لج و لجبازی جلوی دوربین رفته است. سحر قریشی با ایفای نقش یلدا در فیلم دلنوازان به شهرت رسید. سحر قریشی دوبار ازدواج کرده است و هر دوبار طلاق گرفته است.

استوری های مرموز سحر قریشی پس از فاش شدن رابطه اش با یک مرد عرب در دبی امارات، ماجرای رابطه احتمالی این بازیگر زن سابق سینمای ایران با «محمد بن سلمان» شاهزاده عربستان سعودی را به یکی از داغ ترین موضوعات بحث در اینستاگرام تبدیل کرده است.

سحر قریشی که پس از رابطه با چندین و چند چهره مشهور هنری و ورزشی به هرزه سلبریتی ها شهرت یافته، اکنون بنظر می رسد معاونت بین الملل روابط عاطفی اش را هم فعال کرده است تا با چهره های سرشناس دیگری از کشورهای حاشیه خلیج فارس هم وارد رابطه شود.

 سیاهه روابط سحر قریشی با چهره های مشهور

سحر قریشی

 

هرچند در سیاهه روابط سحر قریشی با چهره های مشهور همچون مهدی طارمی و امیر تتلو، افراد سیاسی به چشم نمی خورد اما بعید بنظر می رسد با توجه به جایگاه سیاسی محمد بن سلمان، هرزه سلبریتی ها بتواند به دربار پادشاهی آل سعود نفوذ کند.

گفتنی است، محمد بن سلمان از معدود مقامات عربستان سعودی است که تک همسری را برگزیده و از همسرش ۵ فرزند (۲ دختر و ۳ پسر) دارد.

سحر قریشی و چند ناگفته عجیب

سحر قریشی

سحر قریشی متولد سال 1366 و دی ماهی است . سحر قریشی تا مقطع دبیرستان تحصیل کرده (دبیرستان ناتمام) و بعد از ازدواج به واسطه تلاش های همسرش وارد حرفه بازیگری شده است . سحر قریشی دختر سعید قریشی و ندا افشار است . سحر قریشی یک برادر به نام سپهر دارد. سحر قریشی در سال 1388 و با بازی در سریال دلنوازان به کارگردانی حسین سهیلی زاده به شهرت رسید.

سحر قریشی فعالیت گسترده و البته پر حاشیه ای در فضای مجازی و اینستاگرام نیز دارد. سحر قریشی از جمله سلبریتی هایی است که برایش نوع پوشش و استایل خیلی اهمیت دارد.

سحر قریشی بازیگر جنجالی سینما و تلویزیون است. سحر قریشی که نمی تواند تیپی بدون نکته و بدون حاشیه داشته باشد در این تصویر استایل سر تا پا مشکی را برای خود برگزیده و جلوی دوربین عکاسان رفته است.

علت طلاق سحر قریشی از مهدی اخوان

او در سال 1383 با مهدی اخوان ذاکر ازدواج کرده اما در سال 1388 و بعد از رسیدن به شهرت او را رها می کند. اخوان ذاکر بعد از مدت ها سکوت گفت: پس از پخش سریال دلنوازان از شبکه سه که باعث شهرتش شد رفتارش تغییر کرد و اکنون شش ماه است که من از ایشان خبری ندارم!

سحر قریشی و همسر اولش

سحر قریشی

من به دادگاه حمایت از خانواده هم مراجعه کردم و از او شکایت کردم اما چون من مشوق ایشان بوده ام و به او اجازه کار داده ام تقاضای من برای ممنوع الکار شدن زنم رد شد. با این حال از نظر شرعی و قلبی دیگر راضی نیستم زنم بازیگری کند. اکثر تهیه کننده ها وقتی در جریان این موضوع قرار گرفتند با من همکاری کردند و از همسرم در سریال ها و فیلم ها استفاده نکردند.

به غیر از تهیه کننده سریال دلنوازان (مهران مهام) که با من برخورد بدی هم داشت. جالب اینکه همسرم در مصاحبه هایش می گوید دیپلم دارد! به من بگویید او از کدام دبیرستان دیپلم گرفته است؟ در حال حاضر تصمیم گرفته ام از همسر هنرپیشه ام جدا شوم و او را طلاق خواهم داد و در این مدت نیز حضور در دادگاههای مختلف وقتی به او نمی داد که مصاحبه کند. نامه ام را با این جمله به پایان میبرم که:

پروانه ها فراموش می کنند روزی کرم بوده اند…

صیغه سحر قریشی با امید علومی

سحر قریشی

سحر قریشی در برنامه دید در شب در پاسخ به سوال رضا رشیدپور درباره نسبتش با امید علومی پاسخ داد:

من به هر حال در شرایطی نیستم که تنها بخواهم به زندگی ام ادامه بدهم ، البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان در مرحله نامزدی آن هم به صورت محرم برای آشنایی بیشتر با هم هستیم.

سحر قریشی و مهدی طارمی

سحر قریشی

در سال 96 عکس ها و ویدیوهایی از سحر قریشی و مهدی طارمی در امارات متحده عربی منتشر شد، هیچ یک از این دو چهره به این حواشی واکنشی نشان ندادند تا اینکه در سال 1398 امین فردین مدیر کانال یوتیوبی پشت پرده جزئیات رابطه این 2 چهره مشهور را فاش کرد و آنها مجبور شدند بگویند: با هم محرم بودیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3qkv83