سه‌شنبه 22 اسفند 1402 - 12 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/18 14:37
لیلا برخورداری
کد خبر: 11520

لیلا برخورداری در تاریکی قبرستان چه می کند؟ | آرایش جیغ لیلا برخورداری با تیپ پاییزه دارک+ عکس

آرایش جیغ لیلا برخورداری با تیپ پاییزه دارک غوغا آفرید.

لیلا برخورداری (زاده ۲۰ اردیبهشت ۱۳۵۷) بازیگر اهل ایران است. لیلا فارغ‌التحصیل انجمن سینمای جوان؛ ۱۳۷۶ لیسانس بازیگری، دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران؛ دارای مدرک فوق‌لیسانس کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبا، دانشگاه تهران است.

لیلا برخورداری

لیلا برخورداری

لیلا برخورداری (Leila Barkhordari) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی متولد ۱۳۵۷ اهل تهران است. او که بیشتر در تلویزیون و تئاتر فعالیت دارد، کمتر بر روی پرده سینما دیده شده است. در ادامه ی این مطلب بیوگرافی کامل لیلا برخورداری بازیگر و همسرش و فرزندانش با عکس و سوابق هنری و فیلم شناسی و عکسهای جدید و ماجرای ازدواج و همسرش می پردازیم. با ما همراه باشید.

لیلا برخورداری

بیوگرافی لیلا برخورداری

لیلا برخورداری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی در ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۳۵۷ در همدان متولد شد. دو خواهر و دو برادر دارد و فرزند سوم خانواده است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری و فوق لیسانس کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می باشد.

لیلا برخورداری

سوابق هنری لیلا برخورداری

برخورداری فعالیت هنری خودش را با تئاتر شروع کرد. او در سال ۱۳۷۶ زمانی که ۱۹ ساله بود در انجمن سینمای جوان، دوره های بازیگری را گذراند و از همین سال با نمایش “گیس گلابتون” بروی صحنه رفت.

 

بعد از ۱۳ تجربه تئاتر در سال ۱۳۷۹ بازی در جلوی دوربین را با سریال دورن “سرکشی” به کارگردانی کمال تبریزی کنار لادن مستوفی و بهناز جعفری درخشید.

گفتنی است او در سن ۲۳ سالگی برای بازی در نقش کبری در سریال “خواب و بیدار” دعوت شد و با نقش یک دختر عقب مانده به شدت درخشید و به اوج شهرت رسید.

سریال و مجموعه های تلویزیونی

بازی نقاب‌ ها (۱۳۹۷)

سرزمین کهن (۱۳۹۵)

سالهای ابری (۱۳۹۳)

خط (۱۳۹۳)

ساختمان ۸۵ (۱۳۸۹)

کلانتر ۳ (۱۳۸۸)

زوزهای زیبا (۱۳۸۷)

بی صدا فریاد کن (۱۳۸۶)

کلانتر ۲ (۱۳۸۴)

حس سوم (۱۳۸۴)

فصل زرد (۱۳۸۳)

جوانی (۱۳۸۱)

همسفر (۱۳۸۱)

خواب و بیدار (۱۳۸۱)

دوران سرکشی (۱۳۸۰)

و…

 

فیلم های سینمایی

نظام از راست (۱۳۸۷)

تبسم گرگ (۱۳۹۱)

کوتاه مثل زندگی (۱۳۹۵)

و…


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3wv662