سه‌شنبه 07 فروردین 1403 - 26 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/19 08:30
مریلا زارعی | مریلا زارعی هنرمند | مریلا زارعی بی حاشیه
کد خبر: 11541

تصاویر مریلا زارعی با تیپ جدید | تغییر عجیب در نوع پوشش مریلا زارعی

تصویری از مریلا زارعی با چادر و حجاب کامل منتشر شد.

عکسی دیده نشده از مریلا زارعی بازیگر مطرح ایرانی با چادر منتشر شد البته ساده پوشی بخشی از شخصیت مریلا زارعی است او می‌گوید در لباسهای بلند و تیره امنیت و آرامش را احساس می‌کند.سال گذشته نوع پوشش مریلا زارعی هنگام دریافت سیمرغ بلورین توجه خیلی‌ها را جلب کرد او به شدت ساده پوشیده بود اما اتفاقا زیبایی کار در همین سادگی بود.

 

مریلا زارعی

مریلا زارعی

مریلا زارعی بازیگر سرشناس ایرانی بعد سالها دلیل مجرد بودن خود را فاش کرد.مریلا زارعی بازیگر سرشناس و بسیار توانمند و خواهر ملیکا زارعی که او را به نام خاله شادورنه می شناسید بعد از سالها در یک مصاحبه دلیل مجرد بودن خود را مطرح کرد.مریلا زارعی هنرمند بی حاشیه و مردمی دلیل مجرد بودن خود را تمرکز بر روی بازیگری مطرح کرد.

مشخصات فردی

مریلا زارعی

گرایشی به تجملات خاصی ندارد، ساده پوشی و ساده زیستی جزء بخشی از شخصیت اوست. در لباسهای مشکی ساده بلند و لباسهای پوشیده و خیلی بلند احساس امنیت می کند.

همیشه دوست دارد که زندگی شخصی اش در آرامش باشد و دوست ندارد مورد توجه رسانه ها باشد. در منزلش آرامش اولین حرف را می زند.

علائق شخصی

دوست دارد که نقش هایی که قرار است در فیلم ها بازی کند، قبل از تصویربرداری آن را تمرین کند، اکثریت مواقع در منزل این کار را انجام می دهد و بیشتر دوست دارد اول صبح که نشاط خاصی دارد به تمرین بپردازد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3qm682