پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/19 16:47
سریال کره ای کارآگاه خوب
کد خبر: 11558

زمان پخش سریال کره ای کارآگاه خوب | تاریخ و ساعت پخش سریال کارآگاه خوب

اولین قسمت از سریال پلیسی و اکشن «کارآگاه خوب» به کارگردانی نم کوک جو یکشنبه، ۲۰ آذر ماه ساعت ۱۹ از شبکه پنج سیما به روی آنتن می رود.

به نقل از روابط عمومی شبکه، این سریال پلیسی به نویسندگی جین وون چوی محصول ۲۰۲۰ کره جنوبی در ژانر درام معمایی است و هنرمندانی نظیر سون هیون جو، جانگ سونگ جو، لی الیجا، جی سونگ هاین و چا رئی هیونگ و...در آن نقش آفرینی کرده اند.

«کارآگاه خوب» ماجرای کارآگاهانی را روایت می کند که در شهر اینچئون مشغول به کار هستند. کانگ دو چانگ کاراگاهی است که ۱۸ سال از عمر خود را صرف انجام این کار کرده است، او برای پیدا کردن مجرمان و حل پرونده ها، از تجربه و روابط شخصی اش استفاده می کند، در حالی که "اوه جی هیوک" کاراگاه نخبه ای است که ۹ ساله مشغول به کار است، او برخلاف کانگ دو چانگ، برای حل پرونده ها از شواهد موجود و همچنین روانشناسی جنایتکاران استفاده می کند. هر دوی آنها با هم کار می کنند و اغلب اوقات با هم دیده می شوند. ولی روش های بررسی پرونده های جنایی آنها با هم متفاوت است.

 سریال کره ای «کارآگاه خوب» از شنبه تا پنجشنبه هر هفته ساعت ۱۹ پخش و تکرار آن ساعت ۲۳ و ۱۳ و ۲۰ دقیقه خواهد بود. مخاطبان می توانند خلاصه قسمت های این سریال را روز جمعه ساعت ۱۹ تماشا کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4jb5z2