پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/19 20:19
کریستیانو رونالدو | ازدواج کریستیانو رونالدو | فرزندان کریستیانو رونالدو
کد خبر: 11563

ضجه زدن کریستیانو رونالدو بعد از حذف از آخرین جام جهانی | خوشحالی مسی از حذف رونالدو!

تیم ملی پرتغال در کمال ناباوری نتوانست حریف مراکش شود و با تک گلی که در نیمه نخست دریافت کرده بود، از صعود به نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ باز ماند.

کریستیانو رونالدو بزرگترین ناکام جام جهانی نام گرفت.   کریستیانو رونالدو به همراه فرزندان رونالدو برای تماشای بازی های تیم ملی پرتغال در جام جهانی در قطر حضور دارد. جورجینا همسر کریستیانو رونالدو که حالا دیگر در صنعت مد و فشن یک چهره شناخته شده به حساب می آید با درخواست های زیادی برای عکس گرفتن مواجه شده است.خواهر کریستیانو رونالدو، بعد از شکست و حذف پرتغال مقابل مراکش، در اینستاگرام به این شکست واکنش تندی نشان داد.

در پایان دیدار مراکش مقابل پرتغال که با حذف کریستیانو رونالدو همراه شد، مثل همیشه کاتیا آویرو خواهر کریستیانو با عصبانیت استوری منتشر کرد!

او به فاصله چند دقیقه بعد از پایان بازی با انتشار پستی در اینستاگرام واکنشی تند به این باخت نشان داد و به خصوص به رسانه‌ها طعنه زد. خواهر کریستیانو یک استوری اینستاگرامی احساسی هم خطاب به برادرش منتشر کرد و گفت او سربلند است و خانواده‌اش تا لحظه مرگ در کنارش خواهند بود.

کاتیا آویرو، خواهر کریستیانو، در یک استوری اینستاگرامی نوشت: «منتظر فهرست مقصرهای این شکست هستم... تحلیل‌گران باهوش (رسانه‌های ورشکسته) پرتغال باید نگران شغل‌شان باشند. چقدر برای تیم ملی غمگینم که حالا باید سرش را بالا بگیرد و به راهش ادامه بدهد ... فقط خدا همه چیز را می‌داند.»

خواهر رونالدو در یک استوری دیگر روی تصویر کریستیانو که در حال اشک‌ریختن بود نوشت: «این چیزی است که قلب من را می‌شکند. در نهایت این ما هستیم. این من هستم و غرورم که در هم شکست. داستانی که برادرم نوشت، داستان تلاش و افتخار. ما با تو هستیم برادر، تا لحظه مرگ.»

تیم ملی پرتغال در کمال ناباوری نتوانست حریف مراکش شود و با تک گلی که در نیمه نخست دریافت کرده بود، از صعود به نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ باز ماند.

 اما این غم برای کریستیانو رونالدو فوق ستاره این تیم صدچندان است چرا که این، آخرین حضور CR7 در جام جهانی فوتبال به حساب می‌آمد. فتح کاپ جام جهانی آخرین آرزوی دست نیافته رونالدو بود. رویایی که خیلی زودتر از آنچه فکرش را می‌کرد، رنگ باخت.

کریستیانو رونالدو این روزها بیشتر از قبل در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مورد توجه قرار گرفته است.

کریستیانو رونالدو

 شب گذشته و از آخرین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی، پرتغال و سوئیس به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با پیروزی ۶-۱ یاران کریستیانو رونالدو به پایان رسید. نکته قابل توجه در این دیدار، نیمکت نشینی CR۷ بود.

کریستیانو رونالدو

سانتوش سرمربی پرتغال به دلیل مسائل انضباطی رونالدو را در این دیدار نیمکت نشین کرد و راموس را جای او به زمین فرستاد. بازیکن جانشین رونالدو در این بازی توانست هت تریک کند تا اولین هت تریک جام جهانی ۲۰۲۲ رقم بخورد.

اما نکته جالب این بازی زمان ورود رونالدو به زمین بود. اما در دقایق پایانی و با نظر سرمربی راهی میدان شد. زمان ورود به زمین او به شدت توسط هواداران تشویق شد و هربار که توپ زیر پای او قرار می گرفت تماشاگران ذوق زده می شدند.

همچنین تصویری جالب در حاشیه این دیدار ثبت شده است که یکی از ماموران برگزاری بازی از دیدن رونالدو ذوق زده شده و به صورتی جالب او را تماشا می کند.

کلارنس سیدورف ستاره سابق تیم ملی هلند و یوونتوس به واسطه ازدواجش با یک ایرانی به نام سپیده مکرمتی یا سوفیا بیش از پیش مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفته است.

البته این در حالی ست که سیدورف تا یک سال پیش تصویر خاصی از همسر ایرانی‌اش منتشر نمی‌کرد، اما به یکباره با نمایش تصاویر مشترکی در صفحه شخصی‌اش باعث تعجب مخاطبینش شد.

کریستیانو رونالدو

نکته جالب توجه این است که این زوج همواره در تمام مراسم‌های مختلف در کنار یکدیگر هستند. و رونالدو ستاره سابق رئال مادرید به طور مداوم با انتشار تصاویری از سوفیا در حال ابراز علاقه به همسر ایرانی‌اش است.

اما این روزها این زوج برای تماشای بازی های جام جهانی به قطر سفر کرده‌اند. در همین رابطه ساعاتی پیش همسر سیدورف تصویری را در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرده که سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی شده است.

رونالدو

این مرد سال سابق فوتبال دنیا، علاقه خاصی به خودروهای پورشه دارد و گوشی Mate RS Porsche Design هم در سال 2018، به مناسبت هفتادمین سالگرد تولید خودروهای اسپرت پورشه، در همکاری با هواوی عرضه شد؛ همزمان با ورود Porsche 911nGT 3 RS به بازار!

پس بعید نیست که پورشه، این گوشی سفارشی را به عنوان هدیه به هر یک از خریداران خودرو داده و رونالدو هم یکی از مشتریان آن بوده باشد.

کریستیانو رونالدو

درباره گوشی هوشمندی صحبت می‌کنیم که دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی ۴۰ مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای، یک حسگر اثر انگشت دیگر در پنل عقب و قابلیت فیس آنلاک دارد. هواوی میت آر اس پورشه دیزاین با برچسب قیمت ۱۸۰۰ دلاری برای نسخه ۶/۵۱۲ گیگابایتی عرضه شد.

ناگفته نماند کریس رونالدو با گلزنی مقابل غنا و اروگوئه در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، به نخستین بازیکنی تبدیل شد که در پنج جام جهانی پیاپی، موفق به گشودن دروازه حریفان می‌شود.

 

 

رونالدو

آغاز کار مدلینگ جورجینا رودریگز

او برای نخستین بار در نمایشگاه مد Dolce & Gabbana در ناحیه VIP در اواسط سال ???? دیده شد. جورجینا تا آن زمان کار مدلینگ خودرا آغاز کرده بود. دراین زمان بازیکن تیم ملی اسپانیا داشت قلب خودرا با عشقی تقسیم میکرد کـه برنده جایزه زیبایی «Ms. Spain-2014 Desirée Cordero» شده بود.

چگونگی آشنایی جورجینا رودریگز با رونالدو

جوجینا میگوید: نخستین باری کـه رونالدو را دیدم در یکی از مغازه‌های برند «گوچی» در اسپانیا بود؛ در آن مغازه کار می کردم. چند روزبعد ازآن دیدار، اینبار در مراسم معرفی یک برند دیگر دوباره هم دیگر را ملاقات کردیم. اینبار توانستیم خیلی آسان‌تر با هم صحبت کنیم، چون مـن دیگر درگیر مسائل کاری نبودم صحبت‌های مان خیلی خوب پیش رفت. همه ی چیز بین مـن و رونالدو خیلی سریع رخ داد.

 

 

رونالدو

کریستیانو رونالدو و جورجینا 

جورجینا رودریگس اعتراف کرد که دلش می‌خواهد با ستاره منچستریونایتد ازدواج کند و اگر کریس از او خواستگاری کند به او جواب «بله» خواهد داد.

این مدل ۲۷ ساله آرژانتینی که از کریستیانو رونالدو یک دختر ۳ ساله دارد و برای ۳ فرزند دیگر کریس هم مادری می‌کند، درباره زندگی شخصی‌اش در مستند «نتفلیکس» افشاگری کرده است. او در کلیپی که به تازگی در اینستاگرامش پست کرد نشان داد که با جمعی از دوستانشان در قایق تفریحی مشغول صرف شام بودند که از او پرسیدند «چه زمانی قرار است با رونالدو ازدواج کند؟» جورجینا هم پاسخ مشخصی به سؤال نداد و گفت: «این موضوع به من بستگی ندارد.»

رونالدوجورجینا کلمه اسپانیایی «اوخالا» را به زبان آورد که در عربی به معنی «انشاالله» است و در انگلیسی به معنی «اگر خدا بخواهد». این کلیپ همچنین شامل تصاویری از فوتبال بازی کردن رونالدو با خانواده‌اش است و جورجینا که در مراسم‌های فرش قرمز دور اروپا شرکت می‌کند و لذت می‌برد.

در قسمت دیگری از این کلیپ جورجینا هنگام فیلمبرداری در «خاکا» از توابع پیرنه اسپانیا یعنی جایی که در آن بزرگ شد، با یکی از پاپاراتزی‌ها شوخی می‌کند و می‌گوید: «قرار است کل روز با این دوربین کوچک ما را دنبال کنید؟»

فروشنده سابق که اکنون مدل و اینفلوئنسر است در این کلیپ خطاب به ۲۷٫۴ میلیون دنبال‌کننده‌اش پیغامی می‌فرستد: «من بالاخره می‌توانم با این کلیپ به شما خبر بدهم که مستند من به زودی در نتفلیکس پخش می‌شود.»

پیش از این گفته شده بود که در این مستند رونالدو به تمام جهان ماجرای عاشق شدنش را خواهد گفت. اینکه چطور در یک ثانیه به جورجینا دل باخت و چه احساس عمیقی به او دارد. هنوز تاریخ اکران این مستند مشخص نیست.

آلوارو دیاس که کارگردان اسپانیایی بخش سرگرمی نتفلیکس است با تأیید حضور رونالدو در این مستند گفت: «قطعاً رونالدو در این مستند حضور دارد اما تمرکز اصلی بر روی شناختن جورجینا از نگاه خودش و رابطه‌اش با پدر فرزندانش است.»

جورجینا در پیش نمایش اولین سری از این مستند می‌گوید: «من ۲۷ ساله هستم و ۵ سال قبل زندگی‌ام به طور کامل عوض شد. وقتی که برای اولین بار رونالدو را دیدم پنج‌شنبه یک روز تابستانی بود و داشتم از مغازه بیرون میرفتم که یک جوان خوشتیپ قد بلند...»

رونالدو و جورجینا بارها و بارها شایعات ازدواجشان را رد کردند. اخیراً هم گفته می‌شد آنها مخفیانه در سفری به مراکش ازدواج کردند. اعتراف جورجینا در این مستند مبنی بر تمایلش به ازدواج با این ستاره فوتبال نشان می‌دهد که تمام گزارشات قبلی در مورد ازدواج‌شان کذب بوده‌اند.

هفته گذشته مادر کریستیانو رونالدو گفت که رابطه خیلی خوبی با جورجینا دارد و او را «دختر خوب» و «حامی بزرگی برای کریس» خطاب کرد.

کریستیانو رونالدو

زندگی لوکس رونالدو با ۴ بچه

جورجینا فرزندان رونالدو را بزرگ می‌کند، دختر ۳ ساله‌شان آلانا مارتینا، دوقلوهای ۴ ساله اوا و متیو، و کریستیانو جونیور ۱۱ ساله. او زندگی‌ای دارد که اکثر ما فقط می‌توانیم رؤیایش را داشته باشیم، تعطیلات در ایبیزا و ایسلند، پوشیدن لباس‌های گوچی و شنل از سر تا پا، و لذت بردن در قایق تفریحی و ماشین‌های لوکس کریس. او همچنین پس از متهم شدن کریس به تجاوز، در کنارش ایستاد تا ثابت شود که هیچ اتهامی به کریس وارد نیست و تمام این صحبت‌ها کذب محض است. اما جورجینا رودریگس که می‌تواند به زودی جورجینا رونالدو شود زندگی خیلی متفاوتی داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2okag4