پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/21 06:20
عمو پورنگ | داریوش فرضیایی عمو پورنگ | استوری عموپورنگ
کد خبر: 11606

عموپورنگ عاشق این دختر شد ! +فیلم

استوری جدید عمو پورنگ که فیلمی از یک دختر زیبا در حال گریه است.

داریوش فرضیایی معروف به عمو پورنگ ویدئو کوتاهی از یک دختر بچه در صفحه ی شخصی خود منتشر کرده است.مثل اینکه این دختر بچه زیبا دل عمو پورنگ و برده است.عموپورنگ که سالهاست در حوزه ی کودک کار می کند همیشه از علاقه خود به کودکان گفته است عموپورنگ دلیل موندن در این حوزه را علاقه خود به کودکان اظهار کرده است.

در ادامه درباره عمو پورنگ بخوانید

در دوران کودکی ‌ام بشدت بچه خیال‌ پردازی بودم ، تخیل من تا جایی پیش رفت که برای خودم یک دوست خیالی پیدا کردم و بیشتر وقتم را با این دوست می‌گذراندم. 

عموپورنگ

ورود به رادیو

سال 1373 وقتی 21 ساله بود بعنوان گزارشگر رادیو وارد صدا و سیما شد و رفته رفته در کارهایی چون گل پسر و ننه بلقیتس در رادیو بعنوان بازیگر ادامه داد. او سپس چندین تجربه اجرا برای بچه ها در مهدکودک ها بدست آورد.

شهرت با تلویزیون

داریوش فرضیایی در نهایت سال 1378 وقتی 26 ساله بود در مجموعه کودکی بنام تورنگ و پورنگ وارد قاب تلویزیون شد که بسیار دیده شد.

عموپورنگ

او سپس در رمضان سال 1381 برنامه مستقل خود بنام عموپ ورنگ را اجرا کرده که بسیار گل کرد و به شهرت رسید. در سال 1384 بعد از حضور امیرمحمد متقیان بعنوان مهمان در یکی از برنامه ها ، استعداد اجرای او را کشف و در کنار خود وارد ژانر کودک کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4brbv2