دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 - 22 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/21 11:53
تعطیلی مدارس
کد خبر: 11611

تعطیلی مقاطع تحصیلی اصفهان

با تصمیم کمیته اضطرار شرایط آلودگی هوای اصفهان تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش، پیش دبستانی، مهدهای کودک و مدارس استثنایی مناطق شش گانه آموزش و پرورش شهرستان اصفهان و فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین شهر، نجف آباد، زرین شهر و فولادشهر فردا تعطیل است.

کمیته اضطرار شرایط آلودگی هوای اصفهان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به پیش‌بینی سکون هوا، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و تصویب کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای اصفهان، تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش، پیش دبستانی، مهدهای کودک و مدارس استثنایی مناطق شش گانه آموزش و پرورش شهرستان اصفهان و مناطق فلاورجان، خمینی‌شهر، برخوار، مبارکه، شاهین‌شهر، نجف‌آباد، زرین‌شهر و فولادشهر فردا (سه‌شنبه، ۲۲ آذرماه) تعطیل است.

همچنین اجرای طرح محدودیت تردد خودروها به‌صورت زوج و فرد در محدوده ترافیکی مصوب شهر اصفهان از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ و از ساعت ۱۶ تا ۲۱ تا پایان روز پنج‌شنبه ۲۴ آذرماه مصوب شد.

براساس اعلام این کارگروه، مقرر شد از انجام هرگونه فعالیت عمومی اعم از ورزش‌های همگانی و ... در فضای باز پیشگیری و الزامات بهداشتی مرتبط با آلودگی هوا توسط مرکز بهداشت استان اطلاع رسانی شود. اداره کل محیط زیست استان نیز باید نسبت به تشدید پایش واحدهای آلاینده شناسایی شده و برخورد با تخلفات در این حوزه اقدام کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، با تصویب این کارگروه برخوردهای قانونی با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی تشدید می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3kzqa3