پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/21 17:29
قیمت پراید
کد خبر: 11622

جدیدترین قیمت پراید | باورتان می‌شود پراید به این قیمت برسد؟

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از جهش چشمگیر قیمت‌ها در این بازار است به طوری که در بین خودروهای پراید موجود در بازار مدل ۱۱۱ آن در ۲۴ ساعت گذشته ۴ میلیون تومان گران شده‌است.

قیمت پراید پرواز کرد. قیمت پراید نجوومی بالا رفت. بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از جهش چشمگیر قیمت‌ها در این بازار است به طوری که در بین خودروهای پراید موجود در بازار مدل ۱۱۱ آن در ۲۴ ساعت گذشته ۴ میلیون تومان گران شده‌است.  باورتان می‌شود پراید به این قیمت برسد؟

جدیدترین قیمت پراید

برسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از جهش چشمگیر قیمت‌ها در این بازار است به طوری که در بین خودروهای پراید موجود در بازار مدل ۱۱۱ آن در ۲۴ ساعت گذشته ۴ میلیون تومان گران شده‌است و ۲۲۲ میلیون تومان قیمت خورده‌است و مدل ۱۳۱ آن نیز از ۲۰۶ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۰۸ میلیون تومان رسیده‌است و پراید ۱۵۱ مدل ۱۴۰۰ آن نیز از ۱۹۲ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۹۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۳۹۹ آن نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۳ میلیون تومان گران شده‌است و ۱۸۵ میلیون تومان قیمت خورده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۲۰۲ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۰۷ میلیون تومان رسیده‌است.

خودروهای پژو نیز در ۲۴ ساعت گذشته افزایش چشمگیر قیمت‌ها را تجربه کردند به طوری که پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۸ از یک میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز از یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان رسیده‌است.

سایر خودروهای پژو نیز در این مدت گران شدند به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۳۳۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۴۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از ۳۵۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۵۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۵ میلیون تومان گران شده‌است و ۳۷۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۱۳۹۹ نیز از ۴۲۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۲۵ میلیون تومان رسیده‌است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4y6xa3