دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 - 22 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/22 07:20
مهشید جوادی | مهشید جوادی بازیگر | مهشید جوادی بازیگر سریال آنام
کد خبر: 11632

مهشید جوادی و صفحه اینستاگرامی عجیب !|انتشار تصاویر وحشتناک مهشید جوادی در فضای مجازی +فیلم +عکس

مهشید جوادی بازیگر جوان تلویزیون در صفحه شخصی خود تصاویر وحشتناکی منتشر میکند.

مهشید جوادی بازیگر جوان کشورمان است.مهشید جوادی اولین بار در تلویزیون در سال 1396 در مجموعه تلویزیونی عمودی ها به کارگردانی محمد حجت ذیجودی ایفای نقش کرده است. اما از آثار شاخص مهشید جوادی سریال آنام هست که در این سریال خوش درخشید و مهشید جوادی با بازیگری در این سریال مورد توجه قرار گرفت.مهشید جوادی این بازیگر جوان در صفحه شخصی اینستاگرام خود عکس ها و ویدیو های عجیبی منتشر میکند که در نوع خود جالب است.او علاوه بر پروفایل عجیب صفحه اش حالا یک استور عجیب منتشر کرده است.

 

مهشید جوادی

عکس پروفایل صفحه اینستاگرام مهشید جوادی که عکس یک اسکلت است.

بخشی از گفتگوی مهشید جوادی

من زاده ارومیه هستم و تا قبل از سریال آنام کار و تحصیلم در همانجا بود. منتظر بودم تا درسم تمام شود تا به تهران بیایم و بتوانم گسترده تر کار کنم.

در ارومیه هم تئاتر کار می کردم و هم دو سریال تلویزیونی به زبان ترکی آذری برای شبکه استانی آنجا بازی کرده بودم. اما همانطور که می دانید بازی در شبکه های استانی طوری درجازدن است و پیشرفتی برای یک هنرپیشه محسوب نمی شود.

مهشید جوادی اولین بار در تلویزیون در سال 1396 در مجموعه تلویزیونی عمودی ها به کارگردانی محمد حجت ذیجودی ایفای نقش کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدی او مثل سریال آنام، زیاد نبود ولی تجربه خوبی برای مهشید جوادی به حساب می آید و همکاری با هنرمندانی مانند محسن یگانه، اسدالله یکتا، کیانوش گرامی و سید مهرداد ضیایی را تجربه کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3e6a94