جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/23 07:45
جنیفر لوپز | جنیفر لوپز و بن افلاک | جنیفر لوپز خواننده جهانی
کد خبر: 11660

لو رفتن جنیفر لوپز با عشق قدیمیش ! +عکس

بعد از ۱۷ سال عشق جنیفر لوپز خواننده و بن افلک سینماگر هالیوود به ثمر نشست و این دو در کلیسای کوچکی در لاس وگاس با هم ازدواج کردند.این خواننده و بازیگر مثل اینکه هنوز در ماه عسل هستند.

جنیفر لوپز خواننده معروف آمریکایی است. جنیفر لوپز در ماه های اخیر بعد از چند ازدواج و رابطه های عاطفی بسیار  بلاخره با بن افلاک بازیگر آمریکایی و عشق قدیمی خود ازدواج کرده است. جنیفر لوپز و بن افلاک که در سال ۲۰۰۲ نامزد کردند ولی رابطه ی جنیفر لوپز و بن افلاک بعد از مدتی پایان یافت دوباره و بعد از سال ها وارد رابطه عاشقانه ای شدند که به ازدواج ختم شد.

 

بن افلک و جنیفر لوپز که داستان رابطه عاشقانه‌شان، جدایی طولانی مدت و دوباره رسیدن به هم و ازدواجشان، شبیه داستان های رمانتیک هالیوودی است، روز جمعه در استارباکس در حال گرفتن یک فراپوچینو بودند و بسیار خوشحال به نظر می رسیدند.

جنیفر لوپز +بن افلاک

آن دو درحالی که از یکدیگر جدا نمی شدند از استارباکس بیرون آمدند. آنها با لباس هایی گرم و زمستانی و در عین حال ساده بیش از پیش شبیه یک زوج صمیمی و عاشق به نظر می رسیدند و حتی فراپاچینویی که در دست بن افلک بود هم به این ترکیب دلنشین اضافه می کرد.

جنیفر لوپز +بن افلاک

خانواده ترکیبی لوپز و افلک را سه فرزند بن با همسر سابقش جنیفر گارنر، ساموئل ۱۰ ساله، سرافینا ۱۳ ساله و ویولت ۱۶ ساله و دوقلوهای جنیفر با همسر سابقش مارک آنتونی، اِمی و مکس ۱۴ ساله تشکیل می دهند.

جنیفر لوپز +بن افلاک

این حضور در استارباکس، آخرین نگاهی است به پویایی جدایی ناپذیر این زوج قدرتمند در حالی که لوپز به افشای جزئیات عاشقانه رابطه آنها ادامه می دهد. این خواننده محبوب اخیرا فاش کرد که افلک روی حلقه نامزدی جنیفر پیام «هیچ جا نمی روم» را حک کرده است.

جنیفر لوپز +بن افلاک

جنیفر لوپز در حال آماده شدن برای انتشار دومین آلبوم خود با الهام از افلک به نام This Is Me… Now است. اولین مجموعه آهنگ های او با الهام از افلک، This is Me… Then، تقریباً دو دهه پیش منتشر شد، زمانی که اولین رابطه عاشقانه این زوج رو به فروپاشی رفت. اما به نظر می رسد داستان عاشقانه این زوج، پایان خوش هالیوودی داشته باشد.

لوپز و افلک اخیراً دیده شدند که همه بچه هایشان را برای گرفتن درخت کریسمس خانوادگی برای تعطیلات می برند و افلک حتی همسرش را که همیشه مواظب تغذیه سلامتش است را با یکی از محبوب ترین دونات ها آشنا کرده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2leoe4