چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/23 19:49
الهام حمیدی | استایل الهام حمیدی | همسر الهام حمیدی
کد خبر: 11686

الهام حمیدی با تیپ های ساحلی و اتلیه ای اینستاگرام را منفجر کرد+ عکس های حرفه ای

تصاویزر زیبایی از الهام حمیدی منتشر شده که توجه علاقمندانش را به خود جلب کرده است.

الهام حمیدی یکی از بازیگران زن ایرانی است که هشتم آذر ماه سال ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمد. پدر الهام حمیدی در جوانی بازیگر تئاتر بوده و عموی پدرش گوینده رادیو بود. الهام حمیدی دوبار ازدواج کرده و اولین ازدواج الهام حمیدی در سن بیست سالگی بود که به شکست منجر شد و جدا گشت. الهام حمیدی برای بار دوم ازدواج کرد و صاحب دو فرزند شده است.

الهام حمیدی با تیپ های ساحلی و اتلیه ای اینستاگرام را منفجر کرد

تصاویزر زیبایی از الهام حمیدی منتشر شده که توجه علاقمندانش را به خود جلب کرده است.

الهام حمیدی

الهام حمیدی

الهام حمیدی

الهام حمیدی

الهام حمیدی

الهام حمیدی

خانم حمیدی می گوید از اول دبستان چند کلاس بازیگری رفته و اولین بار در سن ۷ سالگی جایزه بازیگری در منطقه را دریافت کرده است.

الهام حمیدی در سال ۱۳۷۹ یک ترم در کلاس‌های بازیگری شرکت کرد و در همان کلاس‌ها برای بازی در فیلم «آوایی در گلستان» به کارگردانی رامین لباسچی انتخاب شد. وی در اوایل دهه ۸۰ به سرعت مورد توجه بینندگان قرار گرفت.

خانم حمیدی اولین بار در سریال آتش و شبنم به کارگردانی محمد ابراهیم سلطانی فر که بین سالهای ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۲ ساخته شد ایفای نقش کرد.

پس از بازی در سریال پر بیننده مسافری از هند ساخته قاسم جعفری و بازی در فیلم خیلی دور خیلی نزدیک به کارگردانی رضا میرکریمی نامش بر سر زبان ها افتاد.

اکثر نقش های خانم حمیدی مشابه هم بوده اند. وی می گوید بازی در نقش های منفی را دوست ندارد، اما به کارهای طنز علاقمند است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3njxv2