پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/25 13:18
کریستیانو رونالدو | ازدواج کریستیانو رونالدو | فرزندان کریستیانو رونالدو
کد خبر: 11731

کریستیانو رونالدو با خاک یکسان شد | اینجا کسی رونالدو را نمی شناسد!

مدیر باشگاه النصر درباره کریستیانو نظر عجیبی داشت.

کریستیانو رونالدو چهارمین و کوچک‌ترین فرزند ماریا دولورس دوس سانتوس ویویروس دا آویرو (آشپز) و خوزه دینیس آویرو  است. کریستیانو رونالدو در خانواده‌ای فقیر و مسیحی کاتولیک بزرگ شد و اتاقش با تمام خواهر و برادرهایش مشترک بود. کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو در ۵ فوریهٔ ۱۹۸۵ در پایتخت مادیرا، به دنیا آمد . کریستیانو رونالدو با جورجینا نامزد کرده است و به زودی با او ازدواج می کند.

کریستیانو رونالدو

مدیر باشگاه النصر درباره کریستیانو نظر عجیبی داشت.

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو در تمرینات رئال مادرید؛ خبری در راه است؟

کریستیانو رونالدو با اجازه فلورنتینو پرس به مادرید برگشت تا در زمین تمرینی والدبباس تمرینات خود را دنبال کند.شکریستیانو رونالدو در تماسی که با فلورنتینو پرس داشت از او برای تمرین در کمپ والدبباس کسب اجازه کرد.

پرس به رونالدو اعلام کرد که رئال مادرید خانه او است و می‌تواند هر زمانی که خواست از امکانات باشگاه استفاده کند. رونالدو اکنون در کمپ والدبباس در حال تمرین کردن است.

این فوق ستاره پرتغالی بعد از فسخ قرارداد با منچستر یونایتد، بازیکن آزاد است و هنوز مقصد بعدی خود را انتخاب نکرده است. حتی زمزمه‌هایی درباره بازگشت رونالدو به رئال مادرید هم به گوش می‌رسد که البته بعید است.

رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۲ هم نتوانست انتظارات را برآورده کند. او جایگاه خود را در ترکیب اصلی پرتغال از دست داد و این باعث شد با چشمان اشک‌بار، قطر را ترک کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4d5zq2