پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/26 14:03
تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس و دانشگاه ها
کد خبر: 11759

تعطیلی مدارس و دانشگاه ها یکشنبه 27 آذر | مدارس و دانشگاه ها یکشنبه 27 آذر تعطیل می‌شوند؟

با توجه به افزایش شاخص‌ آلودگی هوا، احتمال می‌رود مجدد کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران تصمیم به تعطیلی مدارس و احتمالاً دانشگاه‌ها بگیرند.

برنامه تعطیلی مدارس  یکشنبه 27 آذر و اخبار مربوط به این سوال که یکشنبه 27 آذر مدارس کدام استان ها تعطیل خواهد بود سوال مهمی است که والدین و دانش آموزان به دنبال پاسخ آن هستند. تا این لحظه خبر قطعی از تعطیلی مدارس  یکشنبه 27 آذر از منابع رسمی منتشر شده است وعلاوه بر اینکه مدارس تهران فردا یکشنبه 27 آذر تعطیل است دانشگاه ها نیز تعطیل شد. براایی اطلاعات بیشتر درباره تعطیلی مدارس یکشنبه 27 آذر را منتشر خواهیم کرد...

مدارس و دانشگاه‌های تهران تا سه‌شنبه (۲۷، ۲۸ و ۲۹ آذر ماه) تعطیل شدند و کلاس‌ها به‌صورت غیرحضوری تشکیل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ما بر اساس اعلام کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، مهدکودک‌ها، مدارس و دانشگاه‌های تهران تا سه‌شنبه تعطیل شد.

بر اساس مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، مدارس استان تهران  و دانشگاه‌ها به‌جز پردیس، دماوند و فیروزکوه غیرحضوری تشکیل خواهد شد.

فروش طرح ترافیک نیز تا سه‌شنبه ممنوع شد؛ ممنوعیت تردد شبانه کامیون‌ها و فعالیت کارخانه‌جات آسفالت‌سازی نیز از دیگر مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران بود.

پیشنهاد کاهش 2ساعته ساعات کار ادارات تا روز سه‌شنبه نیز در این جلسه مصوب شد که وزارت کشور در این زمینه تصمیم‌ نهایی را خواهد گرفت.

بازی "دربی" پایتخت نیز در جلسه امروز کارگروه به بحث گذاشته شد که مقرر شد پیش‌آگاهی وضعیت هوای تهران به فدراسیون فوتبال داده شود تا تصمیم نهایی درباره این بازی اخذ شود.

بر اساس مصوبات امروز کارگروه، رؤسای ادارات نیز باید با مرخصی مادران دارای فرزند محصل موافقت کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3kzyd3