پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/27 11:50
دربی | دربی 1401 | لغو دربی استقلال و پرسپولیس
کد خبر: 11780

خبر لغو دربی در گروه بازیکنان استقلال مثل بمب ترکید !

یکی از حواشی دربی 1401 لغو دربی و تکذیب لغو دربی بود.

عصر روز سه شنبه بعد از انتشار صحبت معاون استاندار تهران گفته شد که دربی استقلال و پرسپولیس به دلیل آلودگی هوا لغو می شود.به محض انتشار خبر  لغو دربی یکی از اعضای کادر فنی استقلال در تماس با افراد مسئول سازمان لیگ پی گیر ماجرا می شود و مسئول سازمان لیگ به او خبر می دهد که  خبر لغو دربی هنوز قطعی نشده و امکان دارد دربی در همان تاریخ قبل برگزار شود.

 با توجه به مطلع شدن بازیکنان استقلال از خبر لغو دربی بیژن طاهری سرپرست تیم استقلال بلافاصله در گروهی که همه اعضای تیم در آن عضویت دارند با انتشار پیامی خطاب به همه بازیکنان اعلام می کند: دربی هنوز به صورت قطع لغو نشده و کسی حق ندارد از شرایط تمرین و مسابقه خارج شود.

ظاهراً خبر دوم پس از انتشار شایعه لغو دربی، مثل بمب در گروه منفجر شده و اعضای گروه درباره آن سئوالاتی را مطرح کرده بودند.

لغو دربی

یکی از اعضای کادر فنی استقلال با تایید این موضوع به خبر ورزشی گفت: با توجه به شناختی که از بازیگوشی بازیکنان فوتبال و حساسیت دیدار این تیم مقابل پرسپولیس داشتیم، اینطور تصمیم گرفتیم که با انتشار چنین شایعه ای ممکن است بازیکنان تیم از شرایط تمرین و مسابقه خارج شده و برنامه ریزی دیگری برای خودشان انجام بدهند. به همین خاطر بلافاصله در گروه اصلی اعضای تیم اعلام شد که دربی لغو نشده و هیچ کس حق خارج شدن از شرایط تمرینی و مسابقه را ندارد.

لازم به ذکر است؛ بازیکنان تیم استقلال از صبح امروز نیز در تماس با کادر سرپرستی پیگیر ماجرای برنامه تمرینی و مسابقه دربی بودند که پس از انتشار خبر رسمی برگزاری این مسابقه این موضوع به اطلاع همه رسید و مشخص شد کادر فنی استقلال در این باره تصمیم درستی گرفته است.

گرچه از اردوی تیم پرسپولیس هم خبر می رسد که سرخ پوشان تهرانی نیز در چنین شرایطی پیش بینی کرده بودند که دربی لغو نخواهد شد و در این میان فقط طرفداران فوتبال یک شب دچار سردرگمی شده بودند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3e6d64