سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/27 18:33
جام جهانی
کد خبر: 11791

اولین زنی که از جام جهانی مدال گرفت | معجزه در جام جهانی اتفاق افتاد

نوزا بک داور برزیلی که یکی از زنان حاضر در تیم داوری جام جهانی بود، شب گذشته به عنوان کمک داور در کنار عبدالرحمان جاسیم حضور یافت.

جام جهانی ۲۰۲۲ مطابق با دوره‌های قبل، با مرحله گروهی ۳۲ تیمی آغاز می‌شود و ۱۶ تیم به مرحله حذفی خواهند رسید. دور یک هشتم، یک چهارم، نیمه نهایی و فینال مسیری است که برنده پیش می‌رود و بازنده به خانه خواهد رفت. برای هر در جام جهانی مسابقه حذفی باید یک برنده در روز وجود داشته باشد و در صورت لزوم از ضربات پنالتی و وقت اضافه برنده را تعیین خواهد کرد. روزانه حداکثر چهار مسابقه در مرحله گروهی در طول روز در مسابقات جام جهانی برگزار خواهد شد. آرژانتین در ضربات پنالتی فرانسه را شکست داد و پیرووز این دوره شد.

اولین زنی که از جام جهانی مدال گرفت 

جام جهانی

داور ۳۸ ساله برزیلی در کنار چهار داور مرد، مدال برنز جام جهانی را به دست آورد.

نوزا بک داور برزیلی که یکی از زنان حاضر در تیم داوری جام جهانی بود، شب گذشته به عنوان کمک داور در کنار عبدالرحمان جاسیم حضور یافت.

قرارگیری نام نوزا بک در تیم داوری رده‌بندی جام جهانی از این جهت اهمیت داشت که او به همراه سایر داوران در پایان بازی قرار بود مدال بگیرد و این افتخار بزرگ را به کارنامه ورزشی خود اضافه کند.

نوزا داور برزیلی است که با لبخند و چهره شادمان روی استیج حضور یافت و این لحظه تاریخی را ثبت کرد و به اولین زنی تبدیل شد که از جام جهانی مردان مدال می‌گیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4vrnj3