دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/28 03:40
بازیگران | شغل اول بازیگران | بازیگران قبل از شهرت
کد خبر: 11795

بازیگران قبل بازیگری به چه شغلی مشغول بودند ؟ | شغل اول بازیگران لو رفت

در این مطلب شغل اول بازیگران قبل از بازیگر شدن را برای شما آماده کرده ایم.

بازیگران افراد مورد توجه همه اقشار جامعه هستند دانستن جزئیات زندگی بازیگران برای هوادارانشان جذاب است.بسیاری از بازیگران از همان اول زندگی لاکچری نداشته اند بازیگران اکثرا قبل بازیگری شاغل بوده و شغلی معمولی داشته اند. در ادامه با شغل اول بازیگران با ما همراه باشید.

 

رضا عطاران

شغل اول بازیگران

رضا عطاران بازیگر طناز سینما و تلویزیون و کارگردان سریال های خانه بدوش و متهم گریخت، دانشجوی انصرافی رشته طراحی صنعتی دانشگاه تهران می باشد که در کنار بازی، خوانندگی و کار تدوین هم کرده است. بر اساس گفته ها رضا عطاران قبل از بازیگر شدن مدتی را راننده وانت بوده اما حالا ماشین ندارد و از ماشین خوشش هم نمی آید و می گوید به نظرم دنیا ارزش خیلی گیر دادن و توجه به جزئیاتش ندارد.

پرویز پرستویی

شغل اول بازیگران

پرویز پرستویی بازیگر معروف فیلم آژانس شیشه ای پدرش دستفروش و مادرش خانه‌دار بود، او قبل از بازیگری در نوجوانی برای گذران زندگی کارگری می کرد و مدتی هم دروازه بان تیم کارگردان بود. او سال 1360 در 26 سالگی مدتی بعنوان منشی دادگستری کار می کرد اما این شغل را بخاطر تئاتر رها کرد.

محمد رضا گلزار

شغل اول بازیگران

محمدرضا گلزار یکی از معروف ترین بازیگران سینماست که قبل از بازیگر شدن به عنوان نوازنده برای گروه آریان کار می کرد. او در خزر شهر در کافی شاپی، ایرج قادری کارگردان را برای نخستین کنسرت گروه آریان دعوت کرد و ایرج قادری نیز او را برای بازی در فیلم «سام و نرگس» دعوت نمود و اینگونه وارد دنیای بازیگری شد.

ثریا قاسمی

شغل اول بازیگران

مولود ملاقاسم با نام هنری ثریا قاسمی تنها فرزند حمیده خیرآبادی است که مانند مادرش در بسیاری از سریال ها نقش مادری مهربان را بازی می کند. خانم قاسمی که برای بازی در فیلم «مارال» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از نوزدهمین جشنواره فیلم فجر شد، در زمان جوانی قبل از بازیگری در کافه ای مشغول به کار بوده است.

پرویز پورحسینی

شغل اول بازیگران

زنده یاد پرویز پورحسینی هنرمند با سابقه تلویزیون سینماست که متأسفانه در سال 1399 به دلیل ابتلا به کرونا در گذشت. این بازیگر توانمند قبل از بازیگر شدن مشغول کار صحافی کتاب بوده و عنوان کرده است که اگر بازیگر نمی‌ شدم، حتما دوست داشتم در کار چاپ و نشر کتاب فعالیت کنم.

خسرو شکیبایی

شغل اول بازیگران

زنده یاد خسرو شکیبایی که همه بازی درخشان او را در سریال خانه سبز به یاد دارند، 28 تیرماه 1387 در 64 سالگی در اثر ایست قلبی درگذشت. این هنرمند در ابتدا به شغل خیاطی مشغول بوده است و بخاطر وضعیت زندگی مجبور بود مدتی در کانال سازی، آسانسوری سازی نیز کار کند.

علیرضا خمسه

شغل اول بازیگران

علیرضا خمسه بازیگر سریال های طنز کشورمان که در 26 سالگی برای فرا گرفتن دوره های مربوط به پانتومیم و بازیگری به فرانسه رفت، قبل از بازیگری دستفروش بوده و علاقه زیادی دارد یک روزی دلقک شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3z7zz2