پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/28 07:31
قیمت خودرو | قیمت خودرو در بازار |قیمت خودرو امروز 28 آذر ماه
کد خبر: 11803

قیمت خودرو داخلی د ربازار امروز 28 آذر 1401 | قیمت خودرو های سایپا و ایران خودرو

قیمت روز خودرو های ایران خودرو و سایپا در بازار امروز 28 آذر ماه 1401 در بازار را ببینید.
قیمت خودروهای داخلی بعد از جهش های بسیار در روز های گذشته امروز دوشنبه 28 آذر ماه تفاوتی با قیمت خودرو در روزهای اول هفته ندارد.قیمت خودرو پراید صندوق دار که ارزانترین خودرو صفر کیلیو متر می باشد در بازار آزاد قیمت این خودرو 221 میلیون تومان معامله شده است و خرید پراید هاچ بک یا سایپا 111 230 میلیون تومان می باشد.و قیمت خودرو تیبا صندوقدار 252 میلیون تومان و ساینا و کوییک دنده به ترتیب 260 و 262 میلیون تومان به فروش می روند و از محصولات ایران خودرو رانا LX ارزان ترین خودرو با قیمت 337 میلیون تومان در بازار معامله می شود.
 

قیمت محصولات ایران خودرو

ایران خودرو

رانا LX ارزان‌ترین خودرو سواری ایران‌خودرو در بازار آزاد است. رانا با موتور TU۵ از نظر پیشرانه با خودروهایی مثل پژو ۲۰۶ تیپ پنج، پژو پارس، پژو ۲۰۷ و پژو ۴۰۵ رقابت دارد که البته سال ۹۹ از خط تولید خارج شد و به‌جای آن شاهد عرضه رانا پلاس هستیم. بعد از رانا LX، پژو ۴۰۵ ارزان‌ترین محصول داخلی ایران خودرو به حساب می‌آید.

در سوی مقابل گران‌ترین خودرو داخلی ایران خودور الان تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک است. پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای، تارا اتوماتیک و دنا پلاس اتوماتیک نیز از این حیث به‌ترتیب در جایگاه‌های بعدی قرار می‌گیرند که خرید آن‌ها بیش از نیم‌میلیارد تومان آب می‌خورد. پژو پارس اتوماتیک نیز ارزان‌ترین محصول ایران‌خودرو با گیربکس اتوماتیک است. بین مدل‌های مونتاژی ایران‌خودور پژو ۵۰۸ بیشترین قیمت را دارد و کنار سوزوکی گرند ویتارا اتوماتیک و پژو ۲۰۰۸ در دسته خودروهای گران‌تر از یک میلیارد قرار می‌گیرد.

قیمت خودرو

قیمت محصولات سایپا

قیمت خودرو

پراید ۱۳۱ یا همان پراید صندوقدار ارزان‌ترین خودرو سایپا در بازار آزاد است و الان کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود. نسخه هاچ‌بک با قیمت بیشتری معامله می‌شود و الان معادل تیبا ۲، ساینا و کوییک دنده‌ای ارزش دارد. تیبا به عنوان جایگزین پراید روانه بازار شد و در حال حاضر مدل صندوقدار این خودرو ارزان‌ترین محصول تولیدی سایپا به شمار می‌رود.

ساینا دنده‌ای بعد از تیبا صندوقدار، ارزان‌ترین خودرو در حال تولید توسط سایپا محسوب می‌شود. ساینا دنده‌ای ذاتا نسخه به‌روزرسانی‌شده تیبا است. تیبا ۲ یا تیبا هاچ‌بک بعد از تیبا صندوقدار و ساینا، ارزان‌ترین خودرو تولید شده سایپا هستند. همه تولیدات داخلی سایپا از جمله تیبا، تیبا۲، ساینا، کوئیک، ساینا s، کوئیک در بخش پیشرانه یکسان هستند. این خودروها به یک پیشرانه ۱۵۰۰ سی سی و جعبه دنده پنج‌سرعته مجهز شده‌اند.

قیمت خودرو


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/48pmk3