پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/28 13:53
رونالدو
کد خبر: 11813

توهین وحشتناک هواداران رونالدو به دختر مراکشی | هواداران رونالدو دست از سر دختر مراکشی برنمی‌دارند

توهین وحشتناک هواداران رونالدو به دختر مراکشی جنجالی شد.

کریستیانو رونالدو چهارمین و کوچک‌ترین فرزند ماریا دولورس دوس سانتوس ویویروس دا آویرو (آشپز) و خوزه دینیس آویرو  است. کریستیانو رونالدو در خانواده‌ای فقیر و مسیحی کاتولیک بزرگ شد و اتاقش با تمام خواهر و برادرهایش مشترک بود. کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو در ۵ فوریهٔ ۱۹۸۵ در پایتخت مادیرا، به دنیا آمد . کریستیانو رونالدو با جورجینا نامزد کرده است و به زودی با او ازدواج می کند.

رونالدو

ویدئویی از دختربچه‌ای مراکشی وایرال شد که پیامدهای بسیاری داشت. پس از حذف پرتغال به دست مراکش در مرحله یک‌چهارم نهایی، اشک‌های کریستیانو رونالدو جاری شد و ویدئوهای گریه کردن او در زمین مسابقه دست به دست چرخید. بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی شروع به تمسخر فوق‌ستاره پرتغالی کردند، ولی ویدئویی که دختربچه مراکشی از خودش پست کرد وایرال شد.

دختربچه در آن ویدئو به تمسخر رونالدو پرداخت و گفت: «پرتغال، فرودگاه آنجاست. رونالدو کجاست؟ او در ماشینش گریه می‌کند. بیچاره رونالدو.»

ولی هواداران رونالدو به شدت از حرف‌های این دختر خشمگین شدند و شروع به انتقاد کردند، کار تا جایی بالا گرفت که مادر دختربچه مجبور به انتشار پستی شد و از همه خواست دست از سر دخترش بردارند.

مادر در این پست نوشت: «من مادر دختری هستم که به خاطر ویدئوی کریستیانو رونالدو مشهور شده. فقط می‌خواهم بگویم که دخترم به دلیل کامنتهایی که مردم برایش گذاشته‌اند شرایط روانی سختی را تحمل می‌کند، تا جایی که نه غذا می‌خورد و نه صحبت می‌کند. به شما اطمینان می‌دهم که دخترم قصد توهین به رونالدو را نداشت. او اصلا چیزی از فوتبال نمی‌فهمد و فقط حرف‌هایی که از اطرافیان می‌شنید را تکرار کرد. او ۹ ساله است و فقط می‌خواست شادی خود را ابراز کند اما متاسفانه قربانی شبکه‌های اجتماعی شد.»

به همین دلیل، مادر خواستار توقف آزار و اذیت‌هایی شد که خانواده‌اش را به شدت تحت فشار قرار داده است. او ادامه داد: «من از تمام هواداران رونالدو عذرخواهی می‌کنم. دخترم دارد سلامت روان خود را از دست می‌دهد. لطفاً تصور کنید که او خواهر کوچکتر خودتان است و او را ببخشید.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4mg754