سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/28 18:48
اسب آبی
کد خبر: 11824

اسب آبی، پسربچه دو ساله را قورت داد!

اسب آبی پس از بلعیدن یک کودک خردسال آفریقایی، لحظاتی بعد او را به بیرون از دهانش پرتاب کرد.

یک پسر بچه 2 ساله اوگاندویی پس از بلعیده شدن توسط یک اسب آبی به طرز معجزه آسایی نجات یافت. "ایگا پائول "، که در  مقابل خانه خود در نزدیکی یک دریاچه در منطقه کاسسه مشغول بازی بود، مورد حمله این حیوان قرار گرفت. این حادثه در ساعت 3 بعد از ظهر روز 4 دسامبر رخ داد. 

این اسب آبی پس از خروج از دریاچه ادوارد در حالی که در محل پرسه می زد به این کودک حمله رو شد.

بنا به گزارش پلیس محلی اوگاندا، این حیوان این کودک از ناحیه سر گرفت و تا نیمه بدن، او را بلعید. پس از وقوع این حادثه، یکی از ساکنان محلی با نام، کریسپاس باگونزا، به سرعت وارد عمل شد و با پرتاب سنگ به سمت این حیوان، موفق به نجات جان این کودک شد.

لحظاتی بعد اسب آبی در حالی که این پسر بچه دو ساله را بلعیده بود، او را دوباره به بیرون از دهانش پرتاب می کند.

این کودک بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. او پس از تزریق واکسن هاری، به والدینش تحویل داده شد. پلیس محلی اوگاندا گفت که این کودک پس از درمان بهبود یافته و وضعیت او پایدار است.

پلیس به ساکنان محلی در مورد حمله حیوانات وحشی هشدار داده است. پلیس اوگاندا با اعلام این خبر در حساب توئیتر خود نوشت: « همه ساکنان نزدیک پناهگاه ها و زیستگاه های حیوانات باید بدانند که حیوانات وحشی بسیار خطرناک هستند. حیوانات وحشی به طور غریزی انسان ها را به عنوان یک تهدید می بینند و در مواقع خطر، رفتار عجیب یا تهاجمی از خود نشان می دهند.»

گفتنی است؛ پستانداران نیمه آبزی بومی جنوب صحرای آفریقا گیاهخوار هستند، اما در صورت احساس خطر، تهاجمی می شوند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/45mx93